روایت‌گری واقعه عاشورا در خیمه‌گاه حسینی+تصاویر روایت‌گری واقعه عاشورا در خیمه‌گاه حسینی+تصاویر روایت‌گری واقعه عاشورا در خیمه‌گاه حسینی+تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روایت‌گری واقعه عاشورا در خیمه‌گاه حسینی+تصاویر روایت‌گری واقعه عاشورا در خیمه‌گاه حسینی+تصاویر روایت‌گری واقعه عاشورا در خیمه‌گاه حسینی+تصاویر روایت‌گری واقعه عاشورا در خیمه‌گاه حسینی+تصاویر روایت‌گری واقعه عاشورا در خیمه‌گاه حسینی+تصاویر

روایت‌گری واقعه عاشورا در خیمه‌گاه حسینی+تصاویر

مراسم روایت گری مصور عاشورا با اجرای حجت الاسلام والمسلمین جواد اکبری از راویان بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی در خیمه گاه حسینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي ، آيين روايت گري مصور واقعه عاشورا همه روزه راس ساعت 10 صبح به همت بعثه مقام معظم رهبري برگزار مي شود.
در اين مراسم كه صد ها نفر از زائران ايراني از شهرهاي مختلف در آن حضور دارند، حجت الاسلام والمسلمين اكبري راوي فرهنگي بعثه به اجراي برنامه مي پردازد .
در اين آيين حركت امام حسين(ع) از مدينه به سمت مكه و از مكه به سمت سرزمين كربلا را به صورت تصويري و توضيح همزمان راوي به انجام مي رسد.




نظرات کاربران