وحدت و همدلی مسئولان و مردم خواب‌ دشمن را آشفته می‌کند وحدت و همدلی مسئولان و مردم خواب‌ دشمن را آشفته می‌کند وحدت و همدلی مسئولان و مردم خواب‌ دشمن را آشفته می‌کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وحدت و همدلی مسئولان و مردم خواب‌ دشمن را آشفته می‌کند وحدت و همدلی مسئولان و مردم خواب‌ دشمن را آشفته می‌کند وحدت و همدلی مسئولان و مردم خواب‌ دشمن را آشفته می‌کند وحدت و همدلی مسئولان و مردم خواب‌ دشمن را آشفته می‌کند وحدت و همدلی مسئولان و مردم خواب‌ دشمن را آشفته می‌کند

وحدت و همدلی مسئولان و مردم خواب‌ دشمن را آشفته می‌کند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به این که دشمنان مترصد سؤاستفاده از اختلافات و اعتراضات هستند از مسئولان و مدیران کشور خواست تا در چگونگی اداره امور به وحدت برسند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد علي قاضي عسكر در گفت‌وگو با تسنيم در واكنش به سؤاستفاده آشوب‌طلبان و اغتشاشگران از تجمعات صنفي مردم،‌گفت: جمهوري اسلامي ايران، نظامي مبتني بر اسلام و خواست مردم است و مردم سالاري ديني نيز وقتي محقق مي‌شود كه مردم بدون دغدغه خاطر و به آساني بتوانند به خواسته‌هاي مشروع خود دست پيدا كنند. اين رسالت مسئولان است كه ساز و كار چنين امر مهمي را فراهم كنند و اجازه ندهند كار به جايي برسد كه از طريق اجتماعات و تظاهرات، خواسته‌هاي به حق خود را بخواهند مطرح كنند، اگر مثلاً يك قاضي در دادگاه براي يك مسئول دولتي يا هر فرد ديگر وابسته به نظام به مردم ظلم روا داشت بايد اين ساز و كار به راحتي فراهم باشد تا بتوانند حق خود را بگيرد.
وي افزود: از سوي ديگر مسئولان كشور حق ندارند خود در جبهه اپوزيسيون نظام قرار گرفته و مرتب مشكلات را مطرح كنند و مردم را مايوس كنند، مردم اين سِمَت‌ها را به مسئولان داده‌اند تا مشكلات را حل كنند نه آنكه بيان مشكل كنند، خصوصاً كه گاهي در زمينه سوء استفاده‌هاي مالي و مفاسد، اعداد و ارقامي مطرح مي‌شود و بعد هم معلوم نمي‌شود كه سرانجام پيدا كرده است.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت تصريح كرد: مسئولان بايد در هر سازمان و اداره و وزارتخانه‌اي جايي را مشخص كنند تا به درد دل مردم رسيدگي كنند مگر امام علي بن ابيطالب عليه السلام نفرمود: و ابَعثِ العُيونَ.. افرادي را به كار گمار كه همچون چشم بينايي براي تو باشند و قبل از ديگران واقعيتها را به شما برسانند. مگر امام علي بن ابيطالب عليه السلام نفرمود وقتي را معين كنيد تا مردم حضوراً مطالباتشان را به شما بگويند، چرا اينها را فراموش كرده ايم؟
وي تصريح كرد: اينها در حالي است كه ما دشمنان قسم خورده فراواني در دنيا داريم، جمهوري اسلامي ايران توانسته با درايت رهبر معظم انقلاب و فداكاري نيروي نيروهاي مسلح خود و مردم سرافراز پشت دشمن را در منطقه به خاك بمالد؛ داعش را نابود و زمين گير و با تروريسم مقابله كند. آيا فكر مي‌كنيد حاميان آنها ساكت خواهند ماند و عليه ما توطئه نمي‌كنند؟ بنابراين در مرحله اول بايد مسئولان كشور به خود بيايند و اين روش‌ها را اصلاح كنند و مهمتر از همه در چگونگي اداره كشور به وحدت برسند.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت اظهار كرد: وقتي رئيس جمهوري راي آورد، همه بايد به او كمك كنند، تمامي قوا بايد براي حل مشكلات مردم بدون توجه مسائل جناحي و گروهي بسيج شوند، مردم ما نظام‌شان، رهبرشان و كشورشان را دوست دارند، صدها هزار شهيد براي جمهوري اسلامي ايران داده‌اند و با تمام وجود از كشورشان دفاع مي‌كنند.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمين قاضي عسكر درباره اين پرسش كه با توجه به مسائل پيش آمده در روزهاي اخير آيا خسارت وارد كردن به اموال عمومي مي‌تواند سنخيتي با طرح مطالبات معيشتي داشته باشد، گفت: مردم ما با توجه به آنچه بيان شد، بايد مراقب باشند كه دشمن پشت دَر كمين كرده، از اينگونه حركت‌هاي غيرديني سوء استفاده نكند، در تخريب اموال مردم و بيت‌المال حرام شرعي است و هر كس به چنين اقدامي دست بزند شرعاً مديون است و بايد آن را جبران كند وگرنه در قيامت معذب خواهد بود.
وي اظهار كرد: تجربه پس از انقلاب به ما، بارها آموخته است كه كوچكترين حركتي كه چه بسا با نيت خوب آغاز شود، بلافاصله دشمن كمين كرده آن را به نفع خود مصادره مي‌كند، بنابراين افراد، هرچند با انگيزه درست، وقتي دست به تجمع مي‌زنند، بلافاصله دشمنان اين تجمع را به آشوب و ساختارشكني تبديل مي‌كنند. اختلافات داخلي نبايد به نزاع و رويارويي منتهي شود، خيلي بايد مراقب باشيم.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت با اشاره به برخي اعمال صورت گرفته در روزهاي اخير تصريح كرد: آن فرد نادان و مزدور كه پرچم جمهوري اسلامي را به آتش مي‌كشد، كاملاً روشن است كه توسط بيگانگان اجير شده و الا پرچم نشان مليت و هويت ما محسوب مي‌شود و تمامي مردم مذهبي و غيرمذهبي طرفدار انقلاب و مخالفان، هرگز اهانت به پرچم را برنمي‌تابند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين قاضي عسكر تصريح كرد: با كمال تاسف بايد گفت نتيجه اين حركتها ايجاد اميد در دل دشمنان است؛ چرا ترامپ، نتانياهو و برخي مرتجعين منطقه از اين حركتها شادمان شده‌اند؛ تضعيف جايگاه بين‌المللي جمهوري اسلامي ايران شرعاً حرام است و بايد اين افراد در پيشگاه خداوند استغفار و از مردم عذرخواهي كنند.
وي تاكيد كرد: نيروهاي مسلح و به ويژه نيروي انتظامي نيز لازم است با هوشياري و صبوري، امنيت را در مناطق آشوب زده، به طور كامل برقرار و از تكرار آن جلوگيري كنند؛ آنان بايد تلاش كنند تا قبل از ايجاد آشوب و خسارت وارد ساختن به اموال عمومي، جلوي آشوبگران را بگيرند و اجازه اين كار را به آنها ندهند.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت اظهار كرد: من در پايان از مردم عزيز و بزرگوار كشورمان مي‌خواهم تا با حضور در صحنه همچون گذشته توطئه‌ها را خنثي كنند و بار ديگر اميد دشمنان را به ياس تبديل كنند. كشور از آن ماست، مشكلات را هم تحت توجهات خاصه ولي عصر ارواحنا له الفدا و با تدبير مقام معظم رهبري و مسئولان دلسوز نظام انشالله حل خواهيم كرد ما اعلام كرده‌ايم تا پرچم پر افتخار اين كشور و انقلاب را در دست آقا امام زمان نگذاريم از پاي نخواهيم نشست.




نظرات کاربران