بازتاب یک تصویر از اغتشاشات، درشبکه‌های اجتماعی جهان + عکس بازتاب یک تصویر از اغتشاشات، درشبکه‌های اجتماعی جهان + عکس بازتاب یک تصویر از اغتشاشات، درشبکه‌های اجتماعی جهان + عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازتاب یک تصویر از اغتشاشات، درشبکه‌های اجتماعی جهان + عکس بازتاب یک تصویر از اغتشاشات، درشبکه‌های اجتماعی جهان + عکس بازتاب یک تصویر از اغتشاشات، درشبکه‌های اجتماعی جهان + عکس بازتاب یک تصویر از اغتشاشات، درشبکه‌های اجتماعی جهان + عکس بازتاب یک تصویر از اغتشاشات، درشبکه‌های اجتماعی جهان + عکس

بازتاب یک تصویر از اغتشاشات، درشبکه‌های اجتماعی جهان + عکس

آمریکا و اسرائیل و آل سعود با خوشحالی به اغتشاشات محدود اوایل هفته در ایران دامن زدند و بخش زیادی از این تحریکات، در فضای مجازی و ماهواره ای شکل گرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در حالي كه در چند روز اول هفته، برخي شهرهاي ايران شاهد اعتراضات تعدادي از جوانان به اوضاع اقتصادي و اشتغال بود، عده اي فرصت طلب با سوء استفاده از اين مطالبات، تجمعات مردمي را به اغتشاش كشيدند.
دشمنان خارجي، اعم از آمريكا و اسرائيل و آل سعود نيز با خوشحالي به اين تحريكات دامن زدند. بخش زيادي از اين تحريكات، در فضاي مجازي و ماهواره اي شكل گرفت.
اما در كنار اين غوغاسالاري، عكسي زيبا نيز توجه جهانيان را به خود جلب كرد؛ تصويري ديدني از "نماز اول وقت نيروهاي يگان ويژه" كه براي آرام كردن اوضاع اعزام شده بودند.
اين نيروهاي وظيفه شناس پليس كه براي مراقبت از اموال مردم در خيابان ها حضور داشتند، خواندن نماز را در حين انجام مأموريت نيز فراموش نكردند، تا نمايي جالب و دينمدار از نيروهاي نظامي ايران در اذهان جهانيان نقش ببندد.
اين تصوير بازتاب زيادي در فضاي مجازي داشت و كاربران شبكه ها با به اشتراك گذاشتن يا لايك آن، از عبادت نيروهاي يگان ويژه در حال انجام ماموريت دشوار خويش، ابراز شگفتي و خشنودي كردند.
در تصوير زير نمونه اي از اين بازتاب در صفحات فيسبوك انگليسي و تركي زبان را مشاهده مي كنيد:


| شناسه مطلب: 72642




نماز فتنه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران