اعزام‌ عتبات دانشجویی از اول بهمن اعزام‌ عتبات دانشجویی از اول بهمن اعزام‌ عتبات دانشجویی از اول بهمن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام‌ عتبات دانشجویی از اول بهمن اعزام‌ عتبات دانشجویی از اول بهمن اعزام‌ عتبات دانشجویی از اول بهمن اعزام‌ عتبات دانشجویی از اول بهمن اعزام‌ عتبات دانشجویی از اول بهمن

اعزام‌ عتبات دانشجویی از اول بهمن

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از پرداخت وام عتبات به ۲۰ هزار دانشجو در هجدهمین دوره عتبات دانشجویی خبر داد و گفت: اعزام‌ها از اول بهمن آغاز می‌شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام فقيهي، رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاري دانشجو، در خصوص پرداخت وام عتبات به دانشجويان گفت: در هجدهمين دوره اعزام دانشجويان به عتبات ۲۰ هزار دانشجو وام دريافت مي‌كنند.
فقيهي افزود: پرداخت وام به دانشجويان آغاز شده و دانشجوياني كه از طريق بانك ملت وام دريافت مي‌كنند يك و نيم ميليون تومان براي سفر‌هاي هوايي و يك ميليون تومان براي سفر‌هاي زميني پرداخت مي‌شود.
وي اضافه كرد: اعزام دانشجويان به عتبات از اول بهمن آغاز مي‌شود و از زماني كه اسامي اعلام شده است پرداخت وام به دانشجويان آغاز شد.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان خاطرنشان كرد: دانشجويان وزارت علوم نيز مي‌توانند وام عتبات را از صندوق رفاه دريافت كنند.


| شناسه مطلب: 72743




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران