تشرف جمعی از نمایندگان مجلس ملی پاکستان به حرم مطهر رضوی تشرف جمعی از نمایندگان مجلس ملی پاکستان به حرم مطهر رضوی تشرف جمعی از نمایندگان مجلس ملی پاکستان به حرم مطهر رضوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشرف جمعی از نمایندگان مجلس ملی پاکستان به حرم مطهر رضوی تشرف جمعی از نمایندگان مجلس ملی پاکستان به حرم مطهر رضوی تشرف جمعی از نمایندگان مجلس ملی پاکستان به حرم مطهر رضوی تشرف جمعی از نمایندگان مجلس ملی پاکستان به حرم مطهر رضوی تشرف جمعی از نمایندگان مجلس ملی پاکستان به حرم مطهر رضوی

تشرف جمعی از نمایندگان مجلس ملی پاکستان به حرم مطهر رضوی

جمعی از نمایندگان مجلس ملی پاکستان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند و از منتخب آثار تاریخی و هنری موزه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی دیدن کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به ‌نقل از پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، همسر رئيس مجلس تشرف جمعي از نمايندگان مجلس ملي پاكستان به حرم مطهر رضويملي پاكستان در حاشيه بازديد از آثار نفيس اين موزه اظهار داشت: اين آثار برجسته بخشي از تاريخ و هنر ايران اسلامي به شمار مي ‌رود و از ديدن آن‌ ها در اين بارگاه مطهر بسيار شگفت ‌زده شدم.
ريما اياز صادق به برخي از آثار موجود در موزه قرآن و نفايس آستان قدس رضوي با محوريت واقعه كربلا اشاره كرد و گفت: واقعه دشت كربلا، پيغامي است براي همه مسلمانان جهان و فقط به گذشته تعلق ندارد.
وي ادامه داد: اميدوارم تمام مسلمانان دنيا با يكديگر متحد شوند و در برابر دشمنان اسلام براي به دست آوردن حقيقت مبارزه كنند.
بانو اياز صادق با اشاره به اينكه براي نخستين ‌بار به بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) مشرف شده است، ابراز كرد: احساس آرامش خاصي در اين مكان مقدس داشتم و حضور در اين آستان مطهر مايه افتخار و خرسندي‌ ام است.
وي با بيان اينكه در گذشته، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و بارگاه ملكوتي امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را زيارت كرده است، افزود: دلم مي ‌خواست به مشهد مقدس نيز مشرف شوم و حرم منور امام رضا(ع) را زيارت كنم كه امروز اين فرصت نصيبم شد.
اين بانوي مسلمان اهل پاكستان گفت: امروز حس بسيار خوبي داشتم و از ميزباني مسئولان مجموعه آستان قدس رضوي براي فراهم كردن امكان اين بازديد بسيار سپاسگزارم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران