تجلیل نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از ستاد بازسازی عتبات تجلیل نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از ستاد بازسازی عتبات تجلیل نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از ستاد بازسازی عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از ستاد بازسازی عتبات تجلیل نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از ستاد بازسازی عتبات تجلیل نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از ستاد بازسازی عتبات تجلیل نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از ستاد بازسازی عتبات تجلیل نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از ستاد بازسازی عتبات

تجلیل نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از ستاد بازسازی عتبات

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه از اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات تجیل کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، حجت‌الاسلام علي شيرازي در جمع كاركنان ستاد گفت: طي بيش از يك دهه از فعاليت اين ستاد، كارهاي بزرگي با همت شما عزيزان و كمك‌هاي مردم در اعتاب مقدسه انجام شده كه همه از لطف خداوند متعال است.
وي با اشاره به تاثير اقدامات ستاد بازسازي عتبات عاليات در وحدت و همدلي دو ملت ايران و عراق گفت: اراده خداوند بر اين بود كه اين همدلي در رفع فتنه تكفيري‌ها و با رشادت مدافعان حرم مستحكم‌تر شود.
وي مكتب ائمه اطهار و دفاع از حرم اهل بيت را محور همدلي دو ملت ايران و عراق دانست و گفت: در كنار توفيق بازسازي و توسعه حرم‌هاي مطهر، چند سالي است كه فيض ميزباني از زائران اربعين نيز به وظايف ستاد بازسازي افزوده شده است.
وي با تجليل از اقدامات ستاد بازسازي عتبات در قالب كميته مشاركت‌هاي مردمي، اسكان و تغذيه ستاد اربعين حسيني افزود: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته از سوي ستاد و مشاركت موكب‌ها و هيات هاي مذهبي ايران، اربعين باشكوهي برگزار شد.
نماينده ولي فقيه در نيروي قدس سپاه با بيان اينكه از همان زمان پيروزي انقلاب اسلامي، توطئه دشمنان براي براندازي اين نظام مقدس آغاز شد گفت: جنگ تحميلي، حمايت از منافقين، تحريم‌ها و فتنه انگيزي‌هاي اخير ازجمله اقدامت دشمنان براي مقابله با جمهوري اسلامي است.
حجت‌الاسلام شيرازي گفت: دشمنان با آگاهي از اينكه «دين» محور و كانون پايداري نظام مقدس جمهوري اسلامي است، درصدد ضربه زدن به اين كانون مقدس هستند كه البته با لطف خداوند موفق نخواهند شد.


| شناسه مطلب: 72894




بازسازي عتبات



نظرات کاربران