اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد

اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آغاز شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه اعزام هجدهمین دوره از سفرهای عتبات دانشگاهیان از امروز آغاز شده است، گفت: در اعزام های این دوره که از اول بهمن ماه آغاز می شود و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد، ۱۷هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد رضا فقيهي؛ رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با بيان اينكه اعزام هجدهمين دوره از سفرهاي عتبات دانشگاهيان از امروز آغاز شده است، گفت: در اعزام هاي اين دوره كه از اول بهمن ماه آغاز مي شود و تا ارديبهشت ماه سال آينده ادامه دارد، 17هزار دانشگاهي به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد رضا فقيهي گفت: اولين كاروان هجدهمين دوره عتبات دانشگاهيان امروز از قزوين راهي عتبات خواهد شد و با برنامه ريزي هاي صورت گرفته روزانه 4 كاروان دانشگاهي به صورت هوايي و زميني وارد عراق مي شوند.
وي از برگزاري جلسه آموزشي و توجيهي براي زائران عتبات يك هفته قبل از اعزام به سفر خبر داد و افزود: علاوه بر همايش استاني، جلسه آموزشي با حضور اعضاي كاروان هاي اعزامي حدود يك هفته قبل از سفر در استان ها برگزار مي شود.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: زائرين دانشگاهي سه شب در نجف اشرف،سه شب در كربلاي معلي و يك شب در كاظمين اقامت خواهند داشت و به منظور بهره برداري بيشتر زائرين از سامرا و كاظمين، درصدد هستيم تعداد روزهاي سفر در كاظمين را افزايش دهيم.
حجت الاسلام والمسلمين فقيهي يادآور شد:با همكاري سازمان حج و زيارت و شركت شمسا مطلوب ترين هتل هاي موجود در عراق براي زائرين دانشگاهي تدارك ديده شده است.همچنين با برنامه ريزي هاي صورت گرفته و همكاري بعثه مقام معظم رهبري، برنامه هاي فرهنگي و زيارتي ويژه اي براي كاروان هاي دانشگاهي برگزار خواهد شد.


| شناسه مطلب: 72911




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران