دیدار زایران پاکستانی با نماینده ولی فقیه در عراق دیدار زایران پاکستانی با نماینده ولی فقیه در عراق دیدار زایران پاکستانی با نماینده ولی فقیه در عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار زایران پاکستانی با نماینده ولی فقیه در عراق دیدار زایران پاکستانی با نماینده ولی فقیه در عراق دیدار زایران پاکستانی با نماینده ولی فقیه در عراق دیدار زایران پاکستانی با نماینده ولی فقیه در عراق دیدار زایران پاکستانی با نماینده ولی فقیه در عراق

دیدار زایران پاکستانی با نماینده ولی فقیه در عراق

نماینده ولی فقیه در عراق در دیدار با اعضای جنبش علم و عملِ اصغریه پاکستان گفت: دشمن با توجه به شور و عِرق دینی ملت پاکستان و محبت آنان به اسلام، این کشور را هدف توطئه های مختلف خود قرار داده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيت الله سيد مجتبي حسيني نماينده مقام معظم رهبري در در عراق در ديدار با اعضاي جنبش علم و عملِ اصغريه پاكستان در شهر نجف گفت: دشمن با توجه به شور و عِرق ديني ملت پاكستان و محبت آنان به اسلام، اين كشور را هدف توطئه هاي مختلف خود قرار داده است.
گروهي از اعضاي جنبش علم و عملِ اصغريه پاكستان به همراه رئيس اين جنبش سيد حسين موسوي كه به زيارت عتبات عاليات در عراق مشرف شده بودند، در شهر نجف اشرف با نماينده ولي فقيه در عراق ديدار كردند.
آيت الله سيد مجتبي حسيني ضمن اشاره به شور و احساس ديني و تمركز توطئه هاي دشمن در منطقه گفتند: صاحبان بصيرت بايد نقشه هاي شوم دشمن را خنثي كنند و اين امر نياز به توسعه فعاليت هاي تربيتي در پاكستان دارد.
نماينده ولي فقيه در عراق اشاره اي نيز به استقبال پرشور ملت پاكستان از حضرت آيت الله خامنه اي در سفر به پاكستان در زمان رياست جمهوري ايشان داشته و آن را نشانه محبت و روابط دو ملت دانستند.
ايشان در ادامه افزود: رسانه هاي دشمن در تلاش براي القاي نااميدي به امت اسلام است در حاليكه خود در عراق، شام، لبنان، فلسطين، يمن شكست خورده و ان شاءالله آينده اسلام و مسلمين روشن است.
منبع: حوزه


| شناسه مطلب: 72914




كربلا پاكستان



نظرات کاربران