تجلیل از خادمان زائران حسینی اربعین در استان سمنان تجلیل از خادمان زائران حسینی اربعین در استان سمنان تجلیل از خادمان زائران حسینی اربعین در استان سمنان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل از خادمان زائران حسینی اربعین در استان سمنان تجلیل از خادمان زائران حسینی اربعین در استان سمنان تجلیل از خادمان زائران حسینی اربعین در استان سمنان تجلیل از خادمان زائران حسینی اربعین در استان سمنان تجلیل از خادمان زائران حسینی اربعین در استان سمنان

تجلیل از خادمان زائران حسینی اربعین در استان سمنان

از تلاش ها و فعالیت های گسترده خادمان زائران اربعین حسینی در استان سمنان در مراسم ویژه ای با حضور مسوولان تجلیل شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري رضوي، در اين مراسم از مسوولان موكب هاي شهرستانهاي مختلف، فرمانداران، خادمان حسيني، روحانيون و دست اندركاران موكب هاي استان سمنان در ايام اربعين حسيني تجليل شد.
دبير ستاد دائمي اربعين در استان سمنان از فعاليت 21 موكب اين استان در ايام اربعين خبر داد و گفت: 40 هزار زائر از خدمات اين موكب هاي استفاده كردند و از استان سمنان نيز بيش از 11 هزار نفر زائر در پياده روي عظيم اربعين حسيني شركت كردند.
حسن اسلامي راد با بيان اينكه 258 اتوبوس و 45 دستگاه خودور سنگين وظيفه ترابري افراد و اثاثيه استان براي خدمات اربعين را بر عهده داشتند اظهارداشت: يكي از ويژگي هاي شاخص موكب هاي استان سمنان در كربلا، نجف و مرز مهران انجام امور فرهنگي بود و اين فعاليت ها در اربعين سال آينده تقويت مي شود.
دبير ستاد دائمي اربعين در استان سمنان، اجراي طرح درمان و ويزيت زوار در دو درمانگاه اين استان در ايام اربعين را مورد اشاره قرار داد و تصريح كرد: 165 ميليون ريال انواع اقلام دارويي براي درمان بيماران از استان سمنان ارسال شد و بيش از چهار هزار و 750 نفر از خدمات درمانگاه هاي مستقر در موكب هاي استان سمنان بهره مند شدند.
در اين مراسم سخنرانان خدمات رساني به زائران حسيني را از افتخارات مردم استان سمنان بيان كردند و اظهار داشتند: مردم استان سمنان با سوابق درخشان ديني و عشق به اهل بيت و ائمه اطهار (ع) همواره در خدمات رساني به زائران حسيني پيشگام هستند.
استاندار سمنان نيز، حضور گسترده و بي نظير مردم ايران در پياده روي اربعين حسيني را جلوه اي از عشق و ارادت مردم به حضرت سيدالشهدا (ع) بيان كرد.


| شناسه مطلب: 72934




اربعين



نظرات کاربران