سعودی هتل دارالتوحید در مکه را مصادره کرد سعودی هتل دارالتوحید در مکه را مصادره کرد سعودی هتل دارالتوحید در مکه را مصادره کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سعودی هتل دارالتوحید در مکه را مصادره کرد سعودی هتل دارالتوحید در مکه را مصادره کرد سعودی هتل دارالتوحید در مکه را مصادره کرد سعودی هتل دارالتوحید در مکه را مصادره کرد سعودی هتل دارالتوحید در مکه را مصادره کرد

سعودی هتل دارالتوحید در مکه را مصادره کرد

دولت سعودی هتل معروف و مجلل دارالتوحید در کنار مسجد الحرام متعلق به عبدالعزیز بن فهد آل سعود که در زندان به سر می برد را مصادره کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،روزنامه الشرق قطر نوشت : اين هتل پنج ستاره كه مشرف به مسجد الحرام است، ارزشي معادل دو ميليون دلار دارد.
اين گزارش مي افزايد : شاهزاده عبدالعزيز بن فهد آل سعود از سپتامبر گذشته دستگير و به مكان نامعلومي انتقال داده شده و مادر وي از مكان نگهداري فرزندش اظهار بي اطلاعي كرده است .
ثروت اين شاهزاده سعودي 10 ميليارد دلار برآورد مي شود.
عربستان سعودي از سه ماه پيش شماري از شاهزاده ها ، بازرگانان و تجار اين كشور را به اتهام مبارزه با فساد دستگير و تنها در مقابل آنچه « تسويه حساب» خوانده مي شود، حاضر به آزادي آنان شده است .
منبع: ايرنا


| شناسه مطلب: 72938




عربستان هتل



مطالب مرتبط

نظرات کاربران