گردهمایی دانشجویی در بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد گردهمایی دانشجویی در بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد گردهمایی دانشجویی در بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گردهمایی دانشجویی در بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد گردهمایی دانشجویی در بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد گردهمایی دانشجویی در بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد گردهمایی دانشجویی در بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد گردهمایی دانشجویی در بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد

گردهمایی دانشجویی در بعثه مقام معظم رهبری در عراق برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی درگردهمایی دانشجویی، زیارت را سامان بخشی به عقاید ،افکار و اعمال و بیعت با امام معصوم (ع) خواند و با حائز اهمیت خواندن این سفر، دانشجویان را به استفاده حداکثری از این سفرمعنوی فراخواند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي؛ حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني ، مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري درعراق با توصيف زندگي علّوي اظهارداشت: اگر درست بيانديشيم خواهيم ديد كه زندگي در سايه ولايت سرشار از محبت ، صداقت ، عدالت و اطاعت است و موجب سعادت مي گردد.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري درعراق از دانشجويان خواست باژرف نگري درحرم سيد الشهدا (ع) سفره دل خويش را باز و جان خود را يك بارديگر بازنگري كنند.
وي با اشاره به ارزش وجايگاه ذكر خاطر نشان ساخت: ذكر انواعي دارد و مي تواند لفظي ،قلبي و عملي باشد كه هركدام خاصيّت خود را خواهد داشت، نام امام حسين (ع) نيز ذكر الهي محسوب مي گردد، زيرا آينه تمام نماي اسماء و صفات جمال است و ياد او مي تواند اعمال و رفتار مان را تغييردهد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در مورد كنيه امام حسين (ع) گفت: اباعبدالله كنيه امام حسين (ع) است زيرا آن حضرت پدر و معلم عبوديت بود وحقيقت عبوديت خدا را در عمل نشان داد.
وي در ادامه افزود: امام حسين (ع) سيّدالشهدا و سرور و آقاي شهداي عالم است و كاري كه آن حضرت انجام داد در دنيا بي نظير بود لذا تربت آن حضرت شفاي هردردي است و زيارت آن حضرت در حال نا امني وفقر هم سفارش شده است.
در پايان اين گردهمايي به سه نفر از دانشجويان كه مقاله هاي خود را براي حاضرين قرائت كردند و نيز به سه نفر از دانشجويان كه نام آنها مزين به زينب، سكينه يا رقيه بود هديه معنوي اهدا شد.




نظرات کاربران