حضور هیأت رسانه‌ای اندونزی در حرم حضرت معصومه حضور هیأت رسانه‌ای اندونزی در حرم حضرت معصومه حضور هیأت رسانه‌ای اندونزی در حرم حضرت معصومه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور هیأت رسانه‌ای اندونزی در حرم حضرت معصومه حضور هیأت رسانه‌ای اندونزی در حرم حضرت معصومه حضور هیأت رسانه‌ای اندونزی در حرم حضرت معصومه حضور هیأت رسانه‌ای اندونزی در حرم حضرت معصومه حضور هیأت رسانه‌ای اندونزی در حرم حضرت معصومه

حضور هیأت رسانه‌ای اندونزی در حرم حضرت معصومه

هیأت رسانه‌ای اندونزی به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و بازدید از مکان‌های دینی و تاریخی به قم سفر کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي؛ جمعي از اصحاب رسانه و خبرنگاران اندونزيايي، ۵ بهمن‌ماه به ميزباني دفتر نمايندگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در قم، براي زيارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و بازديد از مكان‌هاي ديني و تاريخي حرم مطهر به قم سفر كردند.
اعضاي اين هيأت رسانه‌اي با ورود به شهر قم مورد استقبال عزيزي، رئيس دفتر نمايندگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي قرار گرفته و با حضور در جوار آرامگاه مرجع عاليقدر حضرت آيت‌الله مرعشي نجفي(ره) به مقام شامخ آن مجاهد نستوه و عالم والامقام عرض ارادت كردند.
خبرنگاران اندونزيايي ضمن بازديد از قسمت‌هاي مختلف مجتمع تحقيقاتي آيت‌الله مرعشي نجفي(ره) به ويژه كتابخانه و مركز بازسازي كتب قديمي از نزديك در جريان تلاش‌هاي مستمر و خستگي‌ناپذير معظم له در جهت جمع‌آوري كتب و منشورات فاخر و منحصر به فرد جهان اسلام قرار گرفتند.
از ديگر برنامه‌هاي اين سفر حضور در حرم كريمه اهل بيت(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و بازديد از مكان‌هاي ديني و تاريخي حرم مطهر بود.
در ادامه مدعوين به دعوت مركز تحقيقات كامپيوتري علوم انساني(نور) ضمن آشنايي با جديدترين محصولات نرم‌افزاري ايراني ـ اسلامي، ظرفيت‌هاي موجود در برنامه‌هاي كامپيوتري سه زبانه انگليسي، عربي و فارسي در حوزه‌هاي قرآن، روايات، احاديث، فقه و اصول، نرم‌افزارهاي حوزه اديان و مذاهب و همچنين، نحوه تعامل و همكاري مراكز اسلامي ايران و اندونزي به تبادل نظر و گفت‌وگوي تخصصي پرداختند.
هيأت رسانه‌اي اندونزيايي در ادامه سفر خود با حركت به سوي جمكران در نشست علمي و پژوهشي دفتر بين‌الملل حوزه علميه قم با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين حسيني كوهساري، رئيس اين دفتر و جمعي از كارشناسان عرصه بين‌الملل حوزه‌هاي علميه شركت كردند.
در پايان اين سفر، هيأت رسانه‌اي اندونزيايي با طلاب اندونزيايي مقيم و مشغول به تحصيل در حوزه علميه قم در محل نمايندگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي ديدار و گفت‌وگو كردند/.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران