زیارت ، بیعت با اولیای الهی و تشکر از آنهاست زیارت ، بیعت با اولیای الهی و تشکر از آنهاست زیارت ، بیعت با اولیای الهی و تشکر از آنهاست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زیارت ، بیعت با اولیای الهی و تشکر از آنهاست زیارت ، بیعت با اولیای الهی و تشکر از آنهاست زیارت ، بیعت با اولیای الهی و تشکر از آنهاست زیارت ، بیعت با اولیای الهی و تشکر از آنهاست زیارت ، بیعت با اولیای الهی و تشکر از آنهاست

زیارت ، بیعت با اولیای الهی و تشکر از آنهاست


سخنران بعثه مقام معظم رهبری درکربلای معلی زیارت را بیعت با اولیای الهی و تشکر از آنهادانست و گفت: مادر زیارت می‌خواهیم بگوییم قدر شما اولیای خدا را می‌دانیم و اطلاع داریم که شما برای ما خیلی رنج برده و جهاد کرده‌اید.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي ، حجت الاسلام والمسلمين دافعي كه در جمع زائران حسيني در حرم مطهر سيد الشهدا(ع) سخنراني مي كرد، افزود: آنچه كه زائران را به بارگاه مي كشاند،زيارت وشوق ديدار امام است، امامان نسبت به پيروان وشيعيان خودعهدي دارند و اين عهد را خداوند تبارك وتعالي برگردن پيامبران و امامان و آنها نيز بي نظير ترين نعمت الهي يعني نعمت ولايت را در اختيار پيروان خود قرار داده اند.
وي گفت: ولايت نعمتي است كه در قرآن كريم درباره نگاه داشتن آن توصيه شده و مثل نعمت مهر و محبت به اهل بيت(ع) است.پس نعمت ولايت را حفظ ونگه داري كنيد زيرا اين نعمت اداي وظيفه شما به خدا ،امامان وپيامبران است.
وي به فرازهاي زيارت جامعه كبيره اشاره كرد و گفت: بواسطه امامان غم ها وغصه ها برطرف مي شود و به واسطه زيارت ،خداوند دربهاي رحمت را بربندگانش باز مي كند ، زيارت يك رفت وآمد معمولي نيست ، زيارت يك تفكر است، پس دل و قلب خود را به امامان تقرب كنيد.
سخنران بعثه مقام معظم رهبري همچنبن زيارت را يك انديشه و تفكر توصيف كرد وگفت: حضرت ابوالفضل (ع) كه قسم مي خورد اگر دستهايم را قطع كنند دست از اهل بيت(ع) ودين برنمي دارم با اين حركت حضرت يك تفكر وانديشه به ما مي آموزد. كه بايستي سرلوحه زندگي خودمان قرار دهيم.
وي درادامه زيارت را علاوه برگفتار مثل خواندن دعا ،ذكر و... يك رفتار دانست و درادامه خطاب به زائران گفت: سعي كنيد بعد از اين سفر معنوي ، رفتار وكردارتان حسين گونه باشد.
وي افزود: اگر بعد از زيارت از اهل بيت (ع) تغييري در احوالتان حاصل شد، نتيجه آنست كه به عهد وپيمان با امامان پايدار مانديد و در اين راه ثابت قدم هستيد، اما اگركسي آرامش روحاني را در حرم اهل بيت (ع) درك نمي كند و تاثير نمي پذيرد بايد در رفتار و زيارت خود تجديد نظر كند. بر پايه اين گزارش ، در پايان اين برنامه ، زائران حسيني با نواي مداح اهل بيت حاج آقا تاري به نوحه خواني و سينه زني پرداختند.


| شناسه مطلب: 73061




بيعت زيارت بعثه



نظرات کاربران