علمای الازهر با نماینده آیت الله سیستانی دیدار کردند علمای الازهر با نماینده آیت الله سیستانی دیدار کردند علمای الازهر با نماینده آیت الله سیستانی دیدار کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
علمای الازهر با نماینده آیت الله سیستانی دیدار کردند علمای الازهر با نماینده آیت الله سیستانی دیدار کردند علمای الازهر با نماینده آیت الله سیستانی دیدار کردند علمای الازهر با نماینده آیت الله سیستانی دیدار کردند علمای الازهر با نماینده آیت الله سیستانی دیدار کردند

علمای الازهر با نماینده آیت الله سیستانی دیدار کردند

روز سه شنبه گروه علمای الازهر و دانشگاهیان مصری در جریان سفر خود به عراق با حجت الاسلام و المسلمین عبدالمهدی کربلائی نماینده حضرت آیت الله سیستانی دیدار کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري حوزه، روز سه شنبه گروه علماي الازهر و دانشگاهيان مصري در جريان سفر خود به عراق با شيخ عبدالمهدي كربلائي نماينده حضرت آيت الله سيستاني ديدار كردند.
شيخ كربلائي در اين ديدار گفت: اطلاع برادران مصري از اوضاع و واقعيت هاي عراق براي ما اهميت دارد و ما از اين گروه مي خواهيم با آزادي كامل از هر مكاني كه دوست دارند بازديد كنند و بدون هيچ محدوديتي با اقشار مختلف جامعه ديدار داشته باشند و در اين بازديد ها به كربلا بسنده نكنند، زيرا اگر بنا باشد واقعيت ها فقط از طريق رسانه ها منتشر شود برخي از حقايق پشت ابر مي ماند و روشن نمي شود.
وي افزود: از گروه مصري انتظار داريم واقعيت ها را به ملت هاي ديگر به ويژه طبقاتي كه در تصميم گيري ها تاثير دارند و طبقه فرهنگي و تحصيل كرده برسانند تا رسانه ها نتوانند افكار عمومي را فريب دهند.
توليت آستان مقدس حسيني ادامه داد: جمهوري مصر و الازهر و دانشگاه ها و فرهنگيان مصر بايد از واقعيت ها با خبر شوند و درهاي عراق به روي همه باز است و ما نيز در آستان مقدس حسيني و تمام شهرهاي عراق از آنها استقبال مي كنيم.
اعضاي گروه مصري نيز در اين ديدار از زيارت حرم امام حسين عليه السلام و مشاهده واقعيت هاي عراق اظهار خوشحالي كردند و افزودند در اين بازديدها بسياري از اموري كه پيش از اين توسط رسانه ها تاريك جلوه داده شود بود، براي ما روشن شد و از مديريت آستان مقدس حسيني به خاطر فراهم ساختن اين فرصت قدرداني كردند.




نظرات کاربران