علمای الازهر در حرم امام حسین(ع) علمای الازهر در حرم امام حسین(ع) علمای الازهر در حرم امام حسین(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
علمای الازهر در حرم امام حسین(ع) علمای الازهر در حرم امام حسین(ع) علمای الازهر در حرم امام حسین(ع) علمای الازهر در حرم امام حسین(ع) علمای الازهر در حرم امام حسین(ع)

علمای الازهر در حرم امام حسین(ع)

آستان مقدس حسینی از هیئتی بزرگ از وزارت اوقاف مصر و تعدادی از فقهای الازهر که برای عرض تبریک پیروزی بر داعش و مطلع شدن از اوضاع دینی و سیاسی به عراق آمده بودند، استقبال کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آستان مقدس حسيني از هيئتي بزرگ از وزارت اوقاف مصر و تعدادي از فقهاي الازهر كه براي عرض تبريك پيروزي بر داعش و مطلع شدن از اوضاع ديني و سياسي به عراق آمده بودند، استقبال كرد.
عبد السميع زارع يكي از شيوخ برجسته وزارت اوقاف مصر گفت: ما آمديم تا در حرم امام حسين (عليه السلام) پيروزي بر داعش و گسترش روح همزيستي مسالمت آميز ميان ملت عراقي را تبريك بگوييم.
وي افزود: رئيس جمهور مصر و رؤساي الازهر و در رأس آن شيخ احمد الطيب شيخ الازهر در كنار ملت عراق ايستاده و براي پيروزي بر گروهك تروريستي داعش دعا مي كنند.
رسانه هاي نقش فعالي در مخدوش كردن مذهب شيعه دارند
محمد رمضان محمد خطيب الازهر و عضو شوراي علماي اتحاديه عربي آفريقايي در مبارزه با افراطي گري گفت: فتواي آيت الله سيستاني، نقشه جنگ عليه داعش تكفيري را تغيير داد، به خصوص بعد از اظهارات منفي كه عليه ارتش عراق گفته مي شد و اين فتوا موجب پيروزي عراق و وحدت آن شد.
وي تاكيد كرد: اميدواريم كه همه روحانيون ديني دنباله رو آيت الله سيستاني باشند و فتواهايي كه بر وحدت و تقويت روح همزيستي مسالمت آميز ميان مسلمين تشويق مي كند، افزايش يابد.
رمضان اشاره كرد: رسانه هاي دروغگو نقش فعالي در مخدوش كردن مذهب شيعه دارند و برخي مي گويند كه قرآن شيعيان تحريف شده و نادرست است، امّا ما بر عكس آن را در آستان مقدس حسيني يافتيم .
وي افزود: تلاش مي كنيم در برابر كساني كه موجب تفرقه ميان مذاهب مي شوند، بايستيم و مقابله كنيم.


| شناسه مطلب: 73185




كربلا مصر



نظرات کاربران