تشرف جمعی از عشایر نجف به حرم مطهر ثامن‌الائمه (ع) تشرف جمعی از عشایر نجف به حرم مطهر ثامن‌الائمه (ع) تشرف جمعی از عشایر نجف به حرم مطهر ثامن‌الائمه (ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشرف جمعی از عشایر نجف به حرم مطهر ثامن‌الائمه (ع) تشرف جمعی از عشایر نجف به حرم مطهر ثامن‌الائمه (ع) تشرف جمعی از عشایر نجف به حرم مطهر ثامن‌الائمه (ع) تشرف جمعی از عشایر نجف به حرم مطهر ثامن‌الائمه (ع) تشرف جمعی از عشایر نجف به حرم مطهر ثامن‌الائمه (ع)

تشرف جمعی از عشایر نجف به حرم مطهر ثامن‌الائمه (ع)

جمعی از اعضای «موسسه عشایر نجف اشرف» به حرم مطهر حضرت ثامن‌الائمه (ع) مشرف شدند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از مشهد مقدس، اين گروه از زائران ضمن بهره‌مندي از فيض معنوي زيارت حضرت علي‌بن‌موسي‌الرضا (ع) از موزه مركزي و موزه گنجينه قرآن و نفايس آستان قدس رضوي ديدن كردند.
شيخ جواد كاظم مُطِر؛ يكي از اعضاي اين گروه در حاشيه بازديد از موزه قرآن آستان قدس رضوي گفت: زيبايي و نظمي كه در اين موزه مشاهده مي‌شود، نشان‌دهنده اهتمام ويژه مسئولان آستان قدس رضوي به قرآن و هنرهاي قرآني است.
وي تصريح كرد: در اين مجموعه بزرگ و تاريخي دست‌نوشته‌هاي بسياري از هنرمندان قرآني كه متعلق به زمان‌هاي گذشته است، وجود دارد و چيزي كه بيشتر از همه نظر من را در اين موزه جلب كرد، گردآوري آثار اهل هنر شيعه و سني در كنار هم است.
عضو موسسه عشاير نجف اشرف با اشاره به تابلوهاي نفيس موجود در اين موزه ابراز كرد: تابلويي كه روي آن آيات مربوط به امامت و ولايت اميرالمؤمنين (ع) نوشته‌شده بود، بسيار ديدني و زيبا بود و خوشحالم كه هنرمندان مسلمان توانسته‌اند چنين آثار فاخري را خلق كنند.
وي در ادامه با اشاره به فضاي معنوي حرم مطهر رضوي، عنوان كرد: اين بارگاه منور و نوراني همان‌طور كه رسول اكرم (ص) فرموده‌اند باغي از باغ‌هاي بهشت است و دروديوار اين روضه منوره بوي بهشت مي‌دهد.


| شناسه مطلب: 73216




نجف مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران