نرم‌افزار «واجب فراموش شده» تولید شد نرم‌افزار «واجب فراموش شده» تولید شد نرم‌افزار «واجب فراموش شده» تولید شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نرم‌افزار «واجب فراموش شده» تولید شد نرم‌افزار «واجب فراموش شده» تولید شد نرم‌افزار «واجب فراموش شده» تولید شد نرم‌افزار «واجب فراموش شده» تولید شد نرم‌افزار «واجب فراموش شده» تولید شد

نرم‌افزار «واجب فراموش شده» تولید شد

مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقدام به تولید نرم‌افزار «واجب فراموش شده» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر کرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، نرم‌افزار «واجب فراموش شده» از مباحث حجت‌الاسلام محسن قرائتي است كه درباره امر به معروف و نهي از منكر است. از جمله ويژگي‌هاي اين نرم‌افزار به اين‌ها اشاره شده است:
*ارائه تفسير آيات قرآن با موضوع امر به معروف و نهي از منكر از زبان حجت‌الاسلام قرائتي به صورت صوتي، تصويري و متني.
*ارائه احاديث ائمه اطهار(ع) كه مرتبط با موضوع امر به معروف و نهي از منكر است.
*بخش‌هايي از سخنراني‌هاي امام خميني(ره)، مقام معظم رهبري و شهيد مطهري درباره امر به معروف و نهي از منكر.
*پخش ۵۱ برنامه درس‌هايي از قرآن به صورت مكتوب و فايل صوتي mp۳ كه قابل پخش در دستگاه‌هاي پخش خانگي است؛ حجت‌الاسلام قرائتي از سال ۱۳۵۸ تاكنون حدود ۵۱ برنامه از درس‌هايي از قرآن درباره امر به معروف و نهي از منكر صحبت كرده‌اند كه در اين نرم‌افزار آمده است.
*۱۱۰ كليپ كوتاه ۲-۳ دقيقه‌اي نيز با موضوعات مختلف از بحث‌هاي حجت‌الاسلام قرائتي درباره امر به معروف و نهي از منكر.
*در بخش احكام، فتاواي مراجع تقليد درباره امر به معروف و نهي از منكر گردآوري شده است.
*در كتابخانه نرم افزار واجب فراموش شده، دو كتاب باعناوين «۱۰ درس امر به معروف و نهي از منكر» و «امر به معروف نهي از منكر» حجت‌الاسلام قرائتي موجود است.
*۱۴ فيلم با عنوان مصاديق «واجب فراموش شده» در اين نرم‌افزار ارائه شده كه به سفارش ستاد امر به معروف و نهي از منكر توليد شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران