عربستان درخواست‌های بسته نشدن مغازه‎ها هنگام اذن را رد کرد عربستان درخواست‌های بسته نشدن مغازه‎ها هنگام اذن را رد کرد عربستان درخواست‌های بسته نشدن مغازه‎ها هنگام اذن را رد کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عربستان درخواست‌های بسته نشدن مغازه‎ها هنگام اذن را رد کرد عربستان درخواست‌های بسته نشدن مغازه‎ها هنگام اذن را رد کرد عربستان درخواست‌های بسته نشدن مغازه‎ها هنگام اذن را رد کرد عربستان درخواست‌های بسته نشدن مغازه‎ها هنگام اذن را رد کرد عربستان درخواست‌های بسته نشدن مغازه‎ها هنگام اذن را رد کرد

عربستان درخواست‌های بسته نشدن مغازه‎ها هنگام اذن را رد کرد

هیات «امر به معروف و نهی از منکر» عربستان با درخواست‎ها برای بسته نشدن مغازه‏ها هنگام پخش اذان مخالفت کرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، هيات «امر به معروف و نهي از منكر» عربستان با درخواست‎ها براي بسته نشدن مغازه‏ها هنگام پخش اذان مخالفت كرده است.
فعالان رسانه‏اي عربستان اخيرا در درخواست‎هايي را در شبكه‌هاي اجتماعي براي بسته نشدن مغازه‌ها و پاساژهاي تجاري در عربستان هنگام پخش اذان مطرح كرده‎اند.
به نوشته پايگاه خبري راي اليوم، «شيخ عبدالرحمن السند» رئيس هيات امر به معروف و نهي از منكر عربستان سعودي در بيانيه‎اي اين درخواست‎ها را رد كرده است.
كميته‎اي متشكل از نمايندگان وزارت‌خانه‌هاي كار، بازرگاني، امور شهري و روستايي، امور اسلامي و اوقاف، برق و هيات امر به معروف و نهي از منكر عربستان دو سال گذشته اعلام كرده بودند كه ساعات كاري در مراكز فروش عربستان سعودي اصلاح شود و اين مراكز ساعت 9 شب تعطيل شوند.
برخي مقامات سعودي گفته‎اند كه تعيين ساعات كاري مراكز تجاري نيازمند نقطه نظري ديني است و بايد توصيه هاي برخي از فقها در خصوص بسته بودن مغازه ها و مراكز تجاري هنگام نماز را كه در ميان كشورهاي اسلامي فقط عربستان به آن عمل مي‎كند، مدنظر قرار داد.
منبع: فارس


| شناسه مطلب: 73247




عربستان اذان نماز



مطالب مرتبط

نظرات کاربران