مراسم پیمان نامه خوانی با حضور زائرین دانشجو در کربلای معلی برگزار شد مراسم پیمان نامه خوانی با حضور زائرین دانشجو در کربلای معلی برگزار شد مراسم پیمان نامه خوانی با حضور زائرین دانشجو در کربلای معلی برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم پیمان نامه خوانی با حضور زائرین دانشجو در کربلای معلی برگزار شد مراسم پیمان نامه خوانی با حضور زائرین دانشجو در کربلای معلی برگزار شد مراسم پیمان نامه خوانی با حضور زائرین دانشجو در کربلای معلی برگزار شد مراسم پیمان نامه خوانی با حضور زائرین دانشجو در کربلای معلی برگزار شد مراسم پیمان نامه خوانی با حضور زائرین دانشجو در کربلای معلی برگزار شد

مراسم پیمان نامه خوانی با حضور زائرین دانشجو در کربلای معلی برگزار شد

مراسم پیمان نامه خوانی در شب آخر حضور دانشجویان در کربلا با حضور پر شور دانشجویان استان های البرز، همدان، تهران و آذربایجان شرقی در ایام فاطمیه با مداحی و ذکر مصیبت خوانی حضرت زهرا(س) و حضرت رقیه(س) توسط حسین نیمه وری؛ ذاکر اهل بیت برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي ،شب آخر حضور دانشجويان در كربلا سخت ترين لحظات حضور آنها در اين شهر مقدس است.دانشجويان با دل هاي شكسته با حضرت سيدالشهدا(ع) و شهيد علقمه وداع مي كنند.
زائرين دانشجو به صورت دسته جمعي با يكديگر پيمان نامه را قرائت مي كنند و سپس به صورت دسته جمعي براي آخرين زيارت و وداع با امام مهرباني ها راهي حرم سيدالشهدا(ع) مي شوند و زيارت دوباره از او طلب مي‌كنند.
در كنار مرقد ثارالله(ع) با امام خود عهد مي بندند كه با پايبندي و تعهد ديني به فرامين الهي،رسول اكرم(ص)و آن عترت برگزيده،رضاي حضرت حق و اولياي الهي را تامين كنند. عهد مي بندند كه در راستاي اقتدا به اصحاب سيدالشهدا(ع) از بذل مال و جان خويش در راه اعتلاي مكتب مضايقه نكنند.
مراسم پيمان نامه خواني در شب آخر حضور دانشجويان در كربلا با حضور پر شور دانشجويان استان هاي البرز، همدان، تهران و آذربايجان شرقي در ايام فاطميه با مداحي و ذكر مصيبت خواني حضرت زهرا(س) و حضرت رقيه(س) توسط حسين نيمه وري؛ ذاكر اهل بيت برگزار گرديد.




نظرات کاربران