طرح سفرهای ارزان قیمت زائران عتبات تدوین و اجرایی شود طرح سفرهای ارزان قیمت زائران عتبات تدوین و اجرایی شود طرح سفرهای ارزان قیمت زائران عتبات تدوین و اجرایی شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طرح سفرهای ارزان قیمت زائران عتبات تدوین و اجرایی شود طرح سفرهای ارزان قیمت زائران عتبات تدوین و اجرایی شود طرح سفرهای ارزان قیمت زائران عتبات تدوین و اجرایی شود طرح سفرهای ارزان قیمت زائران عتبات تدوین و اجرایی شود طرح سفرهای ارزان قیمت زائران عتبات تدوین و اجرایی شود

طرح سفرهای ارزان قیمت زائران عتبات تدوین و اجرایی شود

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه شرکت شمسا باید شیوه‌های جامع تری را در زمینه جذب زائران عتبات عالیات بکار بندد، گفت: اجرای سفرهای ارزان قیمت عتبات، روش مناسبی پاسخگویی به خواسته زائران و افزایش رضایت مندی آنان است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حميد محمدي امروز در جلسه ديدار مديرعامل و رئيس و برخي اعضاي هيئت مديره شركت شمسا با اشاره به تجربه شركت شمسا در عرصه خدمات رساني به زائران عتبات عاليات گفت: شمسا تنها به عنوان يك شركت مطرح نيست بلكه مجموعه‌اي متشكل از دفاتر خدمات زيارتي سراسر كشور است و بايد با ارايه بهترين خدمات، اعتماد مردم را بيش از پيش جلب كند.
وي با اشاره به اينكه امروز شاهديم برخي از گروههاي غير مجاز در زمينه خدمات رساني به زائران عتبات عاليات، با بي توجهي به ارائه خدمات مطلوب، تنها توان خود را صرف جذب زائران مي‌كنند، خطاب به مسئولان شمسا عنوان كرد: شركت شمسا بايد اطلاع رساني و تبليغات لازم را در زمينه ارائه خدمات استاندارد به زائران عتبات مورد توجه قرار دهد .
رئيس سازمان حج و زيارت تاكيد كرد: همچنين شركت شمسا بايد شيوه‌هاي جامع تري را در زمينه جذب زائران بكار بندد تا شاهد نباشيم كه با جذب زائران توسط گروههاي غير مجاز حقوق آنان تضييع مي‌شود.
محمدي در اين ديدار به موضوع اعزامهاي استاني عتبات اشاره كرد و گفت: اعزامهاي استاني با رويكرد پاسخگويي به خواسته‌ها و سلائق زائران استانهاي مختلف دنبال مي‌شود و اين شيوه، گامي موثر در جهت رضايتمندي زائران عتبات در كنار اعزام هاي معمول شركت شمسا خواهد بود.
وي اجراي سفرهاي ارزان قيمت عتبات را روش مناسبي پاسخگويي به خواسته زائران و افزايش رضايت مندي آنان توصيف كرد.
رئيس سازمان حج و زيارت همچنين در اين ديدار فراهم سازي بستري براي عضويت همه دفاتر خدمات زيارتي در شركت شمسا را مورد تاكيد قرار داد.




نظرات کاربران