بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) نماد تشیع است بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) نماد تشیع است بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) نماد تشیع است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) نماد تشیع است بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) نماد تشیع است بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) نماد تشیع است بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) نماد تشیع است بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) نماد تشیع است

بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) نماد تشیع است

حجت الاسلام لاکانی عتبات عالیات را تاج کرامت و نماد افتخار تشیع دانست و گفت: نماد تشیع گنبد و بارگاه مطهر و مقدس اهل بیت(ع) است و لذا به عنوان مسلمان و شیعه وظیفه داریم در عرصه بازسازی عتبات ورود کنیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين محمد لاكاني، مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در ستاد بازسازي عتبات عاليات استان گيلان امروز، ۲۹ بهمن در همايش آموزشي – كاربردي مديران راهنماي عتبات عاليات و كارگزاران زيارتي استان گيلان كه در مجتمع خاتم الابياء(ص) رشت برگزار شد، اظهار كرد: امروز يكي از مهمترين رسالت هاي ما براساس منويات مقام معظم رهبري، بازسازي عتبات عاليات است.
وي با بيان اينكه قدم هاي خوبي در راستاي بازسازي عتبات عاليات برداشته شده است، افزود: دشمن همواره شبهه افكني و سمپاشي در جامعه مي كند كه چرا با وجود مشكلات فراوان، بايد نسبت به بازسازي عتبات عاليات اقدام كنيم.
بارگاه مطهر و مقدس اهل بيت(ع) نماد تشيع است
حجت الاسلام لاكاني عتبات عاليات را تاج كرامت و نماد افتخار تشيع دانست و گفت: هر ديني نمادي دارد و نماد تشيع همين گنبد و بارگاه مطهر و مقدس اهل بيت(ع) است و لذا به عنوان مسلمان و شيعه وظيفه داريم در اين عرصه ورود كنيم.
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در ستاد بازسازي عتبات عاليات گيلان با اشاره به تلاش آمريكا براي اشتغال كشور عراق، عنوان كرد: امروز جايگاه جمهوري اسلامي ايران در عراق پررنگ تر شده و يكي از دلايل اين حضور، بحث بازسازي عتبات عاليات است. بي ترديد كار براي اهل بيت(ع) سعادت دنيا و آخرت به همراه دارد.
وي با بيان اينكه اخلاص و رضاي الهي كارها را ماندگار مي كند، يادآور شد: گيلان استان ولايتمدار است و لذا اميدواريم بتوانيم تعهدات گيلان در بحث بازسازي عتبات را عملياتي كنيم، زيرا زيبنده مردم گيلان نيست كه يك استان محروم صد درصد تعهدات خود را عملياتي كند، اما در استان ما محقق نشود.
ايكنا


| شناسه مطلب: 87308




بازسازي عتبات



نظرات کاربران