دیدار حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قاضی‌عسکر با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان دیدار حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قاضی‌عسکر با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان دیدار حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قاضی‌عسکر با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قاضی‌عسکر با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان دیدار حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قاضی‌عسکر با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان دیدار حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قاضی‌عسکر با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان دیدار حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قاضی‌عسکر با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان دیدار حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قاضی‌عسکر با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان

دیدار حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قاضی‌عسکر با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قاضی‌عسکر نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در سفر به استان کرمان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمين سيدعلي قاضي‌عسكر در سفر به استان كرمان امروز با حجت‌الاسلام و المسلمين حسن عليدادي‌سليماني نمايند ولي‌فقيه و امام جمعه كرمان ديدار و گفتگو كرد.
در اين ديدار نماينده ولي‌فقيه در امور حج و زيارت ظرفيت هاي استان كرمان براي براي توسعه و رشد را يادآور شد و گفت: كرمان در حوزه اقتصادي، درميان استان هاي كشور از پتانسيل خوبي برخوردار است.
وي با اشاره به جاذبه هاي استان كرمان اظهار داشت: كرمان، استاني گردشگرپذير است و با توجه به اين ظرفيت مي‌تواند اقتصاد كرمان را شكوفا كند.
نماينده ولي فقيه در ادامه توجه به محتوا در مساجد را ضروري خواند و گفت: دشمن درصدد است كه روحانيت را از زمان عقب‌تر نشان بدهد درحالي‌كه روحانيون و طلاب علوم روز را شناخته و در بسياري از رشته‌ها متخصص هستند.
وي با اشاره به اينكه استان كرمان روحانيون انقلابي و فعالي دارد، افزود: با بهره‌گيري از ظرفيت روحانيت در اين استان مي‌شود كارهاي خوبي انجام داد.
در اين ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين حسن عليدادي‌سليماني نيز از برگزاري خوب حج 96 تقدير كرد و با اشاره به اينكه موفقيت در امور نيازمند ابزاراست ، گفت: نيروي انساني در موفقيت نقش اساسي دارد.
وي با اشاره به اهميت توجه به خدا و داشتن اخلاص دركارها اظهار داشت: با نگاه ديني، اخلاص يك اصل بسيار مهم در انجام كارهاست.
نماينده ولي‌فقيه دراستان كرمان با بيان اينكه اختيارات و مديريت نيز يك اصل است، تصريح كرد: مديران بايد بودجه لازم را در اختيار داشته باشند تا بتوانند كاري انجام دهند.
حجت‌الاسلام عليدادي‌سليماني با بيان اينكه كرمان استان بسيارپهناوري است و طبق آمار رسمي بالاي سه هزار مسجد دارد، افزود: ازاين تعداد حدود 600 مسجد آن در شهرستان كرمان واقع شده است.
وي مساجد را نبض و پايگاه يك شهر برشمرد و عنوان كرد: ساماندهي مساجد را در دستور كار قرار داده ايم و اين كار از شهر كرمان آغاز شده است.
امام جمعه كرمان با اشاره به اينكه سه گروه براي بررسي امور مساجد و كار محتوايي در مساجد تشكيل شده است ، افزود: در فاز اول، شناسنامه هر مسجد جمع‌آوري خواهد شد.


| شناسه مطلب: 87326




قاضي عسكر كرمان



نظرات کاربران