آیت الله حکیم بر دوری از رفتارهای دوران جاهلیت تاکید کرد آیت الله حکیم بر دوری از رفتارهای دوران جاهلیت تاکید کرد آیت الله حکیم بر دوری از رفتارهای دوران جاهلیت تاکید کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله حکیم بر دوری از رفتارهای دوران جاهلیت تاکید کرد آیت الله حکیم بر دوری از رفتارهای دوران جاهلیت تاکید کرد آیت الله حکیم بر دوری از رفتارهای دوران جاهلیت تاکید کرد آیت الله حکیم بر دوری از رفتارهای دوران جاهلیت تاکید کرد آیت الله حکیم بر دوری از رفتارهای دوران جاهلیت تاکید کرد

آیت الله حکیم بر دوری از رفتارهای دوران جاهلیت تاکید کرد

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بیان داشت که مومنان باید از رفتارهای دوران جاهلیت دوری کنند و به سیره اهل بیت (ع) پایبند باشند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، جمعي از شيعيان پاكستان مقيم انگليس با حضرت آيت الله سيد محمد سعيد حكيم از مراجع تقليد نجف اشرف ديدار كردند.
حضرت آيت الله حكيم در اين ديدار بر ضرورت ثبات در عقايد و ايمان تاكيد كرد و بيان داشت: مسلمانان مقيم در كشورهاي خارجي بايد روحيه دينداري را در فرزندانشان رشد دهند و آنان را با فرهنگ اسلامي برگرفته از سيره اهل بيت (ع) آشنا كنند.
وي افزود: مسلمانان با التزام به امور ديني و اخلاقي مي‎توانند احترام مردم كشورهاي غربي را نسبت به خود برانگيزند.
اين مرجع تقليد در پايان اين ديدار حاضران را به پايبندي به شعائر ديني، زيارت عتبات مقدسه، ارتباط با شيعيان اهل بيت (ع)، تلاش براي افزايش تقوا و ارتباط با سيره ائمه اطهار (ع) دعوت كرد.
وي همچنين در ديدار با جمعي از شيعيان استان ميسان عراق خواستار دوري از رفتارهاي دوران جاهليت و پايبندي به احكام شرعي شد و اظهار داشت: مومنان بايد ارتباط خود را با اهل بيت (ع) حفظ كنند.
حضرت آيت الله حكيم از عشائر عراق براي همبستگي و همكاري بيشتر با يكديگر دعوت كرد و خاطرنشان ساخت كه شما بايد با خانواده، همسايگان و جامعه خود با اخلاق نيكو رفتار كنيد.


| شناسه مطلب: 87341




آيت الله حكيم



نظرات کاربران