بازسازی اطراف حرم کریمه اهل بیت به صورت ملی دیده شود بازسازی اطراف حرم کریمه اهل بیت به صورت ملی دیده شود بازسازی اطراف حرم کریمه اهل بیت به صورت ملی دیده شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازسازی اطراف حرم کریمه اهل بیت به صورت ملی دیده شود بازسازی اطراف حرم کریمه اهل بیت به صورت ملی دیده شود بازسازی اطراف حرم کریمه اهل بیت به صورت ملی دیده شود بازسازی اطراف حرم کریمه اهل بیت به صورت ملی دیده شود بازسازی اطراف حرم کریمه اهل بیت به صورت ملی دیده شود

بازسازی اطراف حرم کریمه اهل بیت به صورت ملی دیده شود

استاندار قم به بازسازی اطراف حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) اشاره کرد و گفت: بازسازی اطراف حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) باید به صورت ملی دیده شود تا بتوانیم تامین اعتبار آن را نیز به صورت ملی داشته باشیم.

آيت الله سعيدي: كار جهادي بايد خط و راه همه ما باشد
آيت الله سعيدي گفت: رهبر معظم انقلاب در ديدار مردم تبريز به كار جهادي اشاره كردند كه اين امر بايد خط و راه ما قرار گيرد، بنابراين كسالت و بي‌حالي كنار گذاشته شود و براي رضاي خداوند كاركنيم.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيت‌الله سيد محمد سعيدي در جلسه نوسازي و بهسازي اطراف حرم مطهر كريمه اهل‌بيت(س) كه در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، ضمن تسليت سالروز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله عليها، اظهار داشت: شهر قم نسبت به ديگر شهرها متفاوت بوده به همين دليل بايد توجه ويژه‌اي به آن شود چراكه اين شهر مركز انقلاب بوده و فعاليت‌هاي بسياري را درراه نظام و انقلاب انجام داده است. وي دين را آبروي نظام دانست و افزود: هنگامي‌كه مردم و زائران به اين شهر مسافرت مي‌كنند اصولاً در اطراف حرم مطهر رفت‌وآمد كرده و در اين محل حضور مي‌يابند ازاين‌رو انتظار مي‌رود به مركز اين شهر توجه ويژه‌اي شود. امام‌جمعه قم قضاوت مردم نسبت به شهر قم را يكي از دلايلي دانست كه نشان مي‌دهد بايد توجه ويژه‌اي به اين شهر شود. آيت‌الله سعيدي به وحدت مديران و مسئولان استان اشاره و خاطرنشان كرد: همه مسئولان و مديران قم با يكديگر همدل هستند و وابستگي به جريان‌هاي مختلف سياسي تأثيري بر آنان نداشته و موجب كندي پيشرفت كار نمي‌شود. وي سخنان اخير مقام معظم رهبري در ديدار مردم تبريز را مدنظر قرارداد و عنوان كرد: رهبر معظم انقلاب در ديدار مردم تبريز به كار جهادي اشاره كردند كه اين امر بايد خط و راه ما قرار گيرد، بنابراين كسالت و بي‌حالي كنار گذاشته شود و براي رضاي خداوند كاركنيم.
استاندار قم: بازسازي اطراف حرم كريمه اهل بيت (س) بايد به صورت ملي ديده شود
استاندار قم به بازسازي اطراف حرم مطهر كريمه اهل بيت (س) اشاره كرد و گفت: بازسازي اطراف حرم مطهر كريمه اهل بيت (س) بايد به صورت ملي ديده شود تا بتوانيم تامين اعتبار آن را نيز به صورت ملي داشته باشيم.
سيد مهدي صادقي ظهر امروز در جلسه نوسازي و بهسازي اطراف حرم مطهر كريمه اهل بيت(س) كه در سالن محراب حرم كريمه اهل بيت (س) برگزار شد، با اشاره به اينكه بايد بخشي از هزينه هاي پروژه ها را به صورت ملي دنبال كنيم، اظهار داشت: با توجه به اينكه برخي پروژه ها ملي بوده و نياز به هزينه بالايي دارد به همين دليل بايد براي تامين اعتبار نيز از راه ملي اين پروژه ها را دنبال كنيم.
وي به پروژه نيمه تمام صحن جامع فاطمي آستان مقدس اشاره كرد و افزود: پروژه آستانه همچنان كه تا كنون با فعاليت و همراهي هاي مطلوبي صورت گرفته، در آينده نيز بايد همين روند ادامه دار باشد.
استاندار قم ادامه داد: عنايت دولت به ستاد بازآفريني وجود دارد كه ازاين طرق مي توانيم برخي از برنامه ها را انجام داده و گام هاي خوب و مطلوبي در اين زمينه برداريم.
وي به بازسازي اطراف حرم مطهر كريمه اهل بيت (س) اشاره و تصريح كرد: بازسازي حرم مطهر كريمه اهل بيت (س) بايد به صورت ملي ديده شود تا بتوانيم تامين اعتبار آن را نيز به صورت ملي داشته باشيم.
شهردار قم: اجراي 10 پروژه در راستاي توسعه اطراف حرم مطهر
شهردار قم گفت: 10 پروژه در اطراف حرم مطهر كريمه اهل بيت (س) وجود دارد كه براي اتمام آن نيازمند مبلغي بالغ بر دو هزار ميليارد تومان است.
سيد مرتضي سقائيان نژاد در جلسه نوسازي و بهسازي اطراف حرم مطهر كريمه اهل بيت(س) كه در سالن محراب حرم كريمه اهل بيت (س) برگزار شد، با اشاره به پروژه هاي در حال اجرا اطراف حرم مطهر، اظها رداشت: اجراي پروژه هاي نيمه تمام نيازمند برنامه ريزي دقيقي است كه بايد با همكاري دستگاه هاي مرتبط انجام شود.
وي به پروژه هاي اطراف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها اشاره كرد و افزود: به سرانجام رساندن پروژه هاي اطراف حرم مطهر با مبالغي كه تعيين شده آسان نيست از اين رو بايد طبق برنامه ريزي پيش برويم.


| شناسه مطلب: 87346




قم حضرت معصومه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران