۱۴۰ دفتر زیارتی استان فارس اعزام‌های نوروزی عتبات را انجام می‌دهند ۱۴۰ دفتر زیارتی استان فارس اعزام‌های نوروزی عتبات را انجام می‌دهند ۱۴۰ دفتر زیارتی استان فارس اعزام‌های نوروزی عتبات را انجام می‌دهند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۱۴۰ دفتر زیارتی استان فارس اعزام‌های نوروزی عتبات را انجام می‌دهند ۱۴۰ دفتر زیارتی استان فارس اعزام‌های نوروزی عتبات را انجام می‌دهند ۱۴۰ دفتر زیارتی استان فارس اعزام‌های نوروزی عتبات را انجام می‌دهند ۱۴۰ دفتر زیارتی استان فارس اعزام‌های نوروزی عتبات را انجام می‌دهند ۱۴۰ دفتر زیارتی استان فارس اعزام‌های نوروزی عتبات را انجام می‌دهند

۱۴۰ دفتر زیارتی استان فارس اعزام‌های نوروزی عتبات را انجام می‌دهند

رئیس حج و زیارت استان فارس از اعزام عتبات نوروزی از ۲۳ اسفندماه خبر داد و گفت: متقاضیان می‎توانند با مراجعه مستقیم به دفاتر خدمات زیارتی استان برای اعزام و اطلاع از زمان آن اقدام کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، عليرضا زينلي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شيراز، با اشاره به مشخص شدن زمان ثبت‌نام قطعي عتبات نوروزي در استان فارس اظهار داشت: نتايج قرعه‌كشي عتبات نوروزي استان فارس 7 اسفندماه اعلام مي‌شود.
رئيس حج و زيارت استان فارس با اشاره به فعاليت 140 دفتر زيارتي مجاز در سطح استان فارس گفت: متقاضيان مي‎توانند با مراجعه مستقيم به اين دفاتر نسبت به ثبت نام و دريافت كد رهگيري اقدام يا اينكه از طريق سامانه atabat.haj.ir ثبت‌نام كنند.
وي با بيان اينكه در استان فارس اعزام‌هاي نوروزي به صورت زميني و هوايي انجام مي‌شود، بيان كرد: اعزام‌ها از 23 اسفندماه آغاز مي‌شود و تا 20 ارديبهشت ماه ادامه دارد، اعزام‌هاي زميني به صورت روزانه و اعزام‌هاي هوايي به صورت هفتگي انجام مي‌شود.
رئيس حج و زيارت استان فارس با اشاره به اينكه در هفته يك پرواز به عتبات از استان فارس انجام مي‌شود، افزود: تلاش مي‌شود كه براي نوروز اين امر افزايش يابد اما در حال حاضر همان يك پرواز در هفته قطعي است.
زينلي تصريح كرد: علاقه‌مندان به سفر به عتبات همراه با كاروان‌هاي حج و زيارت به اين سفر اعزام شوند و از سفر با كاروان‌هايي غير از سازمان حج و زيارت خودداري كنند.
وي همچنين درباره حج تمتع و ثبت‌نام آن گفت: زمان ثبت‌نام دارندگان فيش‌هاي حج تمديد شده و كساني كه تا پايان دي ماه 85 فيش حج تهيه كردند مي‌توانند با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به تكميل اطلاعات خود اقدام كنند.
رئيس حج و زيارت استان فارس با بيان اينكه مشخصات كاروان‌ها از طريق مسئولان حج و زيارت به اطلاع افراد رسانده مي‌شود، افزود: اولويت ثبت‌نام با كساني است كه از چهارم بهمن ماه نسبت به تكميل اطلاعات خود در سامانه حج اقدام كنند.


| شناسه مطلب: 87347




عتبات شيراز



نظرات کاربران