سفر معنوی جانباز علی کارچانی به عتبات عالیات سفر معنوی جانباز علی کارچانی به عتبات عالیات سفر معنوی جانباز علی کارچانی به عتبات عالیات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سفر معنوی جانباز علی کارچانی به عتبات عالیات سفر معنوی جانباز علی کارچانی به عتبات عالیات سفر معنوی جانباز علی کارچانی به عتبات عالیات سفر معنوی جانباز علی کارچانی به عتبات عالیات سفر معنوی جانباز علی کارچانی به عتبات عالیات

سفر معنوی جانباز علی کارچانی به عتبات عالیات

برنامه «از آسمان» در برنامه این هفته خود جمعه 4 اسفند،با جانباز هفتاد درصد «علی کارچانی» در سفری معنوی زائر عتبات عالیات همراه می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج از روابط عمومي رسانه ملي،جانبازي كه در اين برنامه «از آسمان» از او ياد مي شود از اهالي شهر مقدس قم؛ سن و سالي نداشت كه بعد از مدت ها انتظار و گذراندن دوره هاي آموزشيِ بسيج خودش را به صف رزمنده هاي غواص لشكر 17 علي بن ابيطالب عليهم السلام رساند.
علي آقا، بعد از گذشت سي و چند سال، هنوز هم آن روزها را با حال و هوايي عاشقانه روايت مي كند. مرد روايت ما، در رشته بسكتبال با ويلچر اسم و رسم و مقامي دارد و بارها بر سكوي قهرماني قرار گرفته است.
دوربين اين برنامه در اين سفر در كنار علي كارچاني با خانواده اين جانباز معزز هم كلام مي شود.
اين سفر از زيارت حرم نوراني حضرت معصومه (س) در قم شروع و سپس همراه با جمعي از جانبازان ديگر راهي زيارت عتبات متبركه نجف و كربلا و كاظمين و سامراء مي شود.
«از آسمان» كاري است از گروه اجتماعي فرهنگي كه با نگاهي به شهداي نسل سوم و مدافع حرم و حماسه آفرينان دفاع مقدس به نقل رواياتي از اين ستارگان آسمان حماسه و شهادت مي پردازد.
اين برنامه به كارگرداني و تهيه كنندگي امير خورشيدي فرد جمعه هر هفته ساعت 16:30 از شبكه دو سيما پخش مي شود.


| شناسه مطلب: 87350




جانباز عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران