ضرورت خدمات پزشکی مطلوبتر به زائران حج و عتبات ضرورت خدمات پزشکی مطلوبتر به زائران حج و عتبات ضرورت خدمات پزشکی مطلوبتر به زائران حج و عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ضرورت خدمات پزشکی مطلوبتر به زائران حج و عتبات ضرورت خدمات پزشکی مطلوبتر به زائران حج و عتبات ضرورت خدمات پزشکی مطلوبتر به زائران حج و عتبات ضرورت خدمات پزشکی مطلوبتر به زائران حج و عتبات ضرورت خدمات پزشکی مطلوبتر به زائران حج و عتبات

ضرورت خدمات پزشکی مطلوبتر به زائران حج و عتبات

در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با رئیس سازمان حج و زیارت بر ارتقای خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر به زائران حج و عتبات تاکید شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل ازسازمان حج و زيارت، حميد محمدي امروز – شنبه 5 اسفند 96 - در جلسه ديدار رئيس جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران بر اهميت تاثير كيفيت خدمات مركز پزشكي حج و زيارت در ميزان رضايتمندي حجاج و زائران عتبات مهم تاكيد كرد.
رئيس سازمان حج و زيارت با توجه شرايط حج در سال هاي اخير و همزماني با گرم ترين شرايط آب و هوايي عربستان بر ضرورت ايجاد تمهيدات لازم براي خدمات رساني مدبرانه به حجاج تاكيد كرد.
علي اصغر پيوندي رئيس جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در اين ديدار گفت: طي سال هاي گذشته مركز پزشكي حج و زيارت به عنوان يكي از بخش هاي خدمتگزار در حج وظيفه بهداشت و درمان حجاج را به عهده داشته اما چشم انداز ما اين است كه با تقويت روحيه اتحاد و همدلي در ميان مجموعه پزشكي همه كشورهاي اسلامي در حج اين وظيفه را حتي فراتر از خدمات درماني به زائران ايراني ببينيم.
وي در اين زمينه افزود: ما بايد با ايجاد انسجام با مجموعه هاي پزشكي و هلال احمر ديگر كشورهاي اسلامي و خارج از فضاي سياسي تشكلي را ايجاد نماييم تا زمينه را براي ارائه خدمات بهتر به زائران همه كشورهاي مسلمان فراهم آوريم و از فرصت حج براي تقويت فضاي همدلي ميان مسلمانان همه كشورها استفاده كنيم.
رئيس جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران بر ضرورت آموزش به حجاج در زمينه مسائل پزشكي حج اشاره و عنوان كرد: ما با اطلاع رساني و آموزش مناسب به حجاج حتي مي توانيم در زمينه كاهش هزينه هاي سفر حج گام برداريم.
دكتر پيوندي بر ارتقاي روابط هلال احمر و سازمان حج و زيارت براي بهبود روند خدمات رساني به حجاج و زائران عتبات عاليات تاكيد كرد.
وي همچنين در اين ديدار بر لزوم گردش نيروها در حوزه پزشكي حج و ايجاد فضاي رقابتي براي حضور پزشكان و كادر درماني در حج تاكيد كرد.




نظرات کاربران