درخواست تولیت مسجد کوفه برای مشارکت ایران در توسعه این مکان مقدس درخواست تولیت مسجد کوفه برای مشارکت ایران در توسعه این مکان مقدس درخواست تولیت مسجد کوفه برای مشارکت ایران در توسعه این مکان مقدس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درخواست تولیت مسجد کوفه برای مشارکت ایران در توسعه این مکان مقدس درخواست تولیت مسجد کوفه برای مشارکت ایران در توسعه این مکان مقدس درخواست تولیت مسجد کوفه برای مشارکت ایران در توسعه این مکان مقدس درخواست تولیت مسجد کوفه برای مشارکت ایران در توسعه این مکان مقدس درخواست تولیت مسجد کوفه برای مشارکت ایران در توسعه این مکان مقدس

درخواست تولیت مسجد کوفه برای مشارکت ایران در توسعه این مکان مقدس

تولیت مسجد کوفه در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خواستار مشارکت ایران در اجرای طرح‌های بازسازی و توسعه ای این مسجد مقدس شد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج از روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، حسن پلارك رئيس ستاد بازسازي عتبات به همراه جمعي از مديران ستاد از مسجد كوفه بازديد و با توليت آن ديدار داشت.
پلارك در اين ديدار با اشاره به افزايش شمار زائران در سالهاي اخير گفت: رشد فزاينده زائران مي طلبد كه همه متوليان فضاهاي زيارتي و رفاهي در اعتاب مقدسه متناسب با جمعيت، طرح‌هاي توسعه اي را در دستوركار خود قرار دهند.
وي با بيان اينكه با همكاري توليت حرم‌هاي مطهر، مسولان اعتاب مقدسه عراق و اماكن مذهبي اقدامات خوبي صورت گرفته است افزود: در مسجد كوفه نيز چند طرح بازسازي و مرمت توسط ايرانيان صورت گرفته است.
وي گفت: در مسجد كوفه هم در صورت درخواست ديوان وقف شيعي عراق، آمادگي داريم تا طرح پيشنهادي براي توسعه را متناسب با تمام فاكتورهاي فني ارائه كنيم.
سيد محمد مجيد موسوي توليت مسجد كوفه نيز با تجليل از اقدامات صورت گرفته براي توسعه عتبات گفت: در مسجد كوفه اقداماتي نظير ساخت ضريح حضرت مسلم ابن عقيل(ع)، ساخت چند در و نيز سنگ‌كاري كف مسجد با همت ايرانيان صورت گرفته است.
وي همچنين خواستار مشاركت متخصصان ايراني در طراحي و ساخت ضريح مختار ثقفي، طراحي و ساخت صحن حضرت ابوطالب(ع) در مسجد كوفه، كتابخانه و موزه شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران