چرا شهید افتخاریان از سفر حج جا ماند؟ چرا شهید افتخاریان از سفر حج جا ماند؟ چرا شهید افتخاریان از سفر حج جا ماند؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چرا شهید افتخاریان از سفر حج جا ماند؟ چرا شهید افتخاریان از سفر حج جا ماند؟ چرا شهید افتخاریان از سفر حج جا ماند؟ چرا شهید افتخاریان از سفر حج جا ماند؟ چرا شهید افتخاریان از سفر حج جا ماند؟

چرا شهید افتخاریان از سفر حج جا ماند؟

ماشینش را فروخت برای ثبت نام حج، اما هنگام رفتن ما را راهی کرد و خودش راهی عملیات؛ انگار باید باز هم برای زیارت خانه خدا صبوری می کرد تا موعد منتظر.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، چالوس كه بوديم سپاه از ميان كاركنانش براي حج ثبت نام مي كرد كه حبيب الله[1] تماس گرفت و گفت كه به پسرعمويش سفارش كرده تا ماشينش را بفروشد و پولش را به من[2] بدهد تا براي ثبت نام اقدام كنم.
اسممان در آمد اما عمليات در پيش بود و او خودش نمي توانست در مراسم شركت كند به من مي گفت كه خدا شما را دعوت كرده و بايد برويد حتماً‌ در شما شايستگي اي مي ديده كه خواسته به زيارت خانه اش برويد. اصرار من كه برايم با داشتن بچه كوچك و فرزندي در راه سخت است،[3] در او اثر نكرد و مي خواست كه من حتماً به اين زيارت بروم و دست آخر هم همين شد،‌ ما رفتيم و او نيز راهي عمليات شد.[4]
-------------------------------------------------------- 1.شهيد حبيب الله افتخاريان، فرمانده سپاه مريوان كه در نوزدهم اسفند سال 63 به شهادت رسيد. 2.رقيه سراجيان، همسر شهيد. 3.عمار فرزند اول كوچك بود و بانو فرزند دوم را شش ماهه باردار بود. 4.برگرفته از گفت و گوي همسر شهيد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران