معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی

معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی

مسئول جدید دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی با حضور حجت الاسلام والمسلمین زمانی مشاور امور استان ها و دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين رجبعلي زماني مشاور امور استان ها و دفاتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در اين مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمين محمد باقر سپهري كه ساليان متمادي همكاري فكري و عملي با حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت داشت تقدير كرد و حجت‌الاسلام والمسلمين آقاي دكتر اسد ميرزائي سراي ملكي را به عنوان مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبري در استان آذربايجان غربي معرفي نمود.
حجت‌الاسلام و المسلمين زماني در اين مراسم گفت: رمز موفقيت در ارائه خدمات هر چه بهتر به زائران همكاري و هماهنگي سازمان حج و زيارت با بعثه مقام معظم رهبري مي باشد و اين مهم در استان آذربايجان غربي در دوران مسئوليت حجت الاسلام سپهري به خوبي نمود يافت و پس از اين نيز همچنين خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين زماني ابراز اميدواري نمود كه حضور حجت الاسلام و المسلمين ميرزائي موجب افزايش خدمات به زائرين گردد.
برپايه اين گزارش ، در حكم جديد سرپرست حجاج ايراني خطاب به حجت الاسلام والمسلمين اسد ميرزائي سراي ملكي به عنوان مسئول جديد دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت استان آذربايجان غربي آمده است: با عنايت به مراتب تعهد و حسن عملكرد و تجارب ارزشمند جنابعالي، به عنوان مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت در استان آذربايجان غربي منصوب مي شويد. اميد است با اتكال به خداوند متعال و با عنايت به اهميت و جايگاه حساس اين مسئوليت و با بهره گيري از ظرفيت هاي موجود و بر اساس شرح وظايف ابلاغي و نيز همكاري معاونت هاي محترم بعثه، مدير محترم حج و زيارت و عموم كارگزاران آن استان، در انجام وظايف و امور محوله كوشا و موفق باشيد.
در ادامه اين جلسه حجت السلام و المسلمين ميرزائي مسئول جديد حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت در استان آذربايجان غربي با اشاره به ويـژگي هاي نيروي انقلابي از ديدگاه رهبري پرداخت و خود را ملزوم به رعايت آن دانست.
در ادامه اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين زماني به همراه جمعي از روحانيون و مديران در منزل حجت الاسلام و المسلمين سپهري حاضر شدند و از تلاش هاي خالصانه ايشان قدرداني و حكم توديع وي را تقديم نمودند.




نظرات کاربران