ثبت‌نام ۱۳۰۰ نفر از چهارمحال و بختیاری برای عتبات نوروزی ثبت‌نام ۱۳۰۰ نفر از چهارمحال و بختیاری برای عتبات نوروزی ثبت‌نام ۱۳۰۰ نفر از چهارمحال و بختیاری برای عتبات نوروزی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت‌نام ۱۳۰۰ نفر از چهارمحال و بختیاری برای عتبات نوروزی ثبت‌نام ۱۳۰۰ نفر از چهارمحال و بختیاری برای عتبات نوروزی ثبت‌نام ۱۳۰۰ نفر از چهارمحال و بختیاری برای عتبات نوروزی ثبت‌نام ۱۳۰۰ نفر از چهارمحال و بختیاری برای عتبات نوروزی ثبت‌نام ۱۳۰۰ نفر از چهارمحال و بختیاری برای عتبات نوروزی

ثبت‌نام ۱۳۰۰ نفر از چهارمحال و بختیاری برای عتبات نوروزی

مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام یک هزار و ۳۸۲ نفر در قالب ۳۶ کاروان از استان برای اعزام به عتبات عالیات تاکنون خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، يوسف آقا‌بزرگي ، مدير حج و زيارت چهارمحال و بختياري، در گفت‌وگو با ايكنا از چهارمحال و بختياري، با اشاره به استقبال مردم استان براي سفر به عتبات عاليات در ايام نوروز، اظهار كرد: تاكنون يك هزار و ۳۸۲ نفر براي سفر به عتبات عاليات در ايام نوروز ثبت‌نام كرده‌اند.
وي با اشاره به پايان زمان ثبت‌نام تا تاريخ ۱۶ اسفندماه، افزود: ظرفيت كاروان هوايي تكميل‌شده و تنها پذيرش در كاروان‌هاي زميني صورت مي‌گيرد كه هر كاروان شامل ۳۸ زائر به همراه يك مدير و يك روحاني است.
آقابزرگي خاطرنشان كرد: از ابتداي سال جاري تاكنون پنج هزار و ۲۵۰ نفر از ۱۰ شركت خدماتي زيارتي در سطح استان به عتبات عاليات اعزام‌شده‌اند.
مدير حج و زيارت چهارمحال و بختياري گفت: اعزام زائران در ايام نوروز از ۲۳ اسفندماه آغاز و تا ۲۰ ارديبهشت سال آينده ادامه خواهد داشت.
وي تصريح كرد: مدت‌زمان سفرهاي زيارتي اين كاروان‌ها به عتبات عاليات اغلب هفت شب است كه سه روز در كربلا، سه روز در نجف و يك روز در كاظمين است.
آقابزرگي تصريح كرد: مشتاقان اين سفر زيارتي بايد داراي گذرنامه بااعتبار هفت ماه از زمان اعزام باشند.
وي از تمامي زائران خواست تنها از طريق كاروان‌هاي مجاز به سفرهاي زيارتي اعزام شوند.


| شناسه مطلب: 87505




عتبات



نظرات کاربران