همکاری عتبه حسینی و  یونیسف جهت حمایت کودکان عراق همکاری عتبه حسینی و  یونیسف جهت حمایت کودکان عراق همکاری عتبه حسینی و  یونیسف جهت حمایت کودکان عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همکاری عتبه حسینی و  یونیسف جهت حمایت کودکان عراق همکاری عتبه حسینی و  یونیسف جهت حمایت کودکان عراق همکاری عتبه حسینی و  یونیسف جهت حمایت کودکان عراق همکاری عتبه حسینی و  یونیسف جهت حمایت کودکان عراق همکاری عتبه حسینی و  یونیسف جهت حمایت کودکان عراق

همکاری عتبه حسینی و یونیسف جهت حمایت کودکان عراق

شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت عالی و تولیت آستان مقدس حسینی، یونیسف را به همکاری مشترک برای حمایت از کودکان عراق فراخواند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، نماينده مرجعيت عالي ديني در كربلا، آژانس حمايت از كودكان «يونيسف» در عراق را به همكاري با دولت اين كشور و ادارات ذيربط براي انجام يك بررسي ميداني جهت اطلاع از آمار و تعداد كودكاني كه از سوي گروههاي تروريستي داعش در معرض شست و شوي مغزي قرار گرفته اند فراخواند تا براي ايجاد فضاي امن و سالم براي آنها تلاش شود.
شيخ عبد المهدي الكربلائي در ديدار با هياتي از دفتر يونيسف درعراق بر لزوم فراهم كردن امكان معالجه روحي و آموزش و آماده سازي كودكان از نظر فكري و فرهنگي براي تحويل افراد شايسته به جامعه تاكيد كرد.
وي بر برگزاري سفرهاي چند روزه به شهر مقدس كربلا براي كودكان مناطق آزادشده با هدف به وضع طبيعي برگراندن شرايط اجتماعي و ميهني آنها تاكيد كرد.
الكربلايي گفت: آستان قدس حسيني آماده پذيرايي از كودكان و جوانان مناطق آزاد شده از چنگ تروريستهاي داعش در شهر مقدس كربلا و پشتيباني از آنها جهت به وضع طبيعي برگراندن شرايط اجتماعي و ميهني براي اين قشر از مردم عراق است.
وي يونيسف را به مورد توجه قراردادن ساخت و ساز مدارس و فراهم نمودن فرصتهاي شغلي براي جوانان مناطق آزاد شده فرا خواند.
از سوي ديگر اسموند لوك، مسئول دفتر يونيسف در عراق با اعلام اينكه در حال حاضر بيش از هزار كودك عراقي به دليل وابستگي به گروه تروريستي داعش در زندانها هستند؛ گفت: يونيسف درعراق در تلاش است تا بعد از سپري شدن مدت محكوميت قانوني اين كودكان آنان را آماده سازي كنند تا نسلي اميدبخش و به دور از سلاح و جنگ به وجود آيد.


| شناسه مطلب: 87567




عتبه حسيني



نظرات کاربران