رقابت‌های شوق تلاوت در کربلا رقابت‌های شوق تلاوت در کربلا رقابت‌های شوق تلاوت در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رقابت‌های شوق تلاوت در کربلا رقابت‌های شوق تلاوت در کربلا رقابت‌های شوق تلاوت در کربلا رقابت‌های شوق تلاوت در کربلا رقابت‌های شوق تلاوت در کربلا

رقابت‌های شوق تلاوت در کربلا

دبیرطرح ملی تلاوت با بیان اینکه مرحله نهایی رقابت‌های شوق تلاوت در حرمین شرفین برگزار می شود، گفت: برگزیدگان پس از رقابت در کربلا، یک فایل صوتی نیز باید ارسال کرده تا داوران سطح آن‌ها را برای معرفی برترین‌ها ارزیابی کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حسين مقدم‌كيا دبير طرح ملي تلاوت در گفت و گو با خبرنگار فعاليت‌هاي قرآني خبرگزاري فارس با اشاره به برگزاري مرحله نهايي سومين دوره رقابت‌هاي شوق تلاوت اظهار داشت: امسال اين رقابت‌ها در مرحله نهايي با تغيير رويكرد برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينكه در اين دوره از رقابت‌ها نفرات برتر پس از پايان مسابقات اعلام نمي شوند خاطر نشان كرد: در دو سال گذشته ضعف‌هايي در برگزاري رقابت‌هاي شوق تلاوت داشتيم به طوري برخي قاريان نوجوان هنوز با بعضي از مهارت هاي كليدي انس نداشتند بر همين اساس با استفاده از دو سال تجربه اين رقابت‌ها را به شكلي ديگر طراحي كرديم.
مقدم كيا با اشاره به اينكه امسال سعي داريم خروجي تلاوتها را به خوبي مورد ارزيابي قرار دهيم گفت: در اين دوره قاريان نوجوان با استفاده از راهنمايي اساتيدي همچون حامد عليزاده، محسن شجاعي، حامد پوركوير و وحيد نظريان در سبكهاي مختلف تلاوت مي‌كنند.
دبير طرح ملي تلاوت افزود: نوجوانان علاوه بر ارائه تلاوت در حرمين شريفين بايد پس از عزيمت به ايران يك تلاوت به ستاد بفرستند تا توسط اساتيد مورد داوري قرار گيرد.
وي از تشكيل گروه‌هاي قرآني با حضور اساتيد مختلف در هر سبك خبر داد و افزود: سعي داريم پس از رقابت‌ها گروه‌هايي تشكيل دهيم تا قرآن‌آموزان زير نظر اساتيد اشكالات خود را يافته و با كمك اساتيد برتر آنها را رفع كنند.
به گزارش فارس رقابت‌هاي شوق تلاوت از 22 تا 28 اسفندماه به ميزباني كربلا برگزار مي‌شود.


| شناسه مطلب: 87669




كربلا قرآن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران