نغمه‌های نقاره‌خانه حرم رضوی حلول ماه رجب را بشارت دادند نغمه‌های نقاره‌خانه حرم رضوی حلول ماه رجب را بشارت دادند نغمه‌های نقاره‌خانه حرم رضوی حلول ماه رجب را بشارت دادند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نغمه‌های نقاره‌خانه حرم رضوی حلول ماه رجب را بشارت دادند نغمه‌های نقاره‌خانه حرم رضوی حلول ماه رجب را بشارت دادند نغمه‌های نقاره‌خانه حرم رضوی حلول ماه رجب را بشارت دادند نغمه‌های نقاره‌خانه حرم رضوی حلول ماه رجب را بشارت دادند نغمه‌های نقاره‌خانه حرم رضوی حلول ماه رجب را بشارت دادند

نغمه‌های نقاره‌خانه حرم رضوی حلول ماه رجب را بشارت دادند

همزمان با شب میلاد امام محمدباقر(ع) و حلول ماه رجب، نقاره‏‌های حرم مطهر رضوی به صدا درآمد و طنین نوای شورانگیز آن، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در مشهدالرضا(ع) را غرق شادی کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در شب ميلاد با سر سعادت پنجمين اختر تابناك امامت و ولايت، خادمان بارگاه امام مهرباني‏‌ها بعد از اذان و اقامه نماز مغرب و عشا در نقاره‌خانه، رو به سوي گنبد طلايي حرم، ميلاد اين امام همام و حلول ماه بندگي را بشارت دادند.
صحن و سراي حضرت ثامن الحجج(ع) با گل‏ها آراسته شده و عطر گل‏ها فضاي حرم را پر كرده، امشب زائران زيادي از اقصي نقاط كشور مهمان بارگاه منور رضوي شدند و خادمان حضرت رضا(ع) ميزباني شايسته از آنان به عمل آوردند.
به مناسبت اين شب نوراني، ويژه برنامه‏اي از سوي معاونت تبليغات اسلامي آستان قدس رضوي براي عموم زائراني كه در اين شب فرخنده به حرم مطهر رضوي مشرف شدند، تدارك ديده شده است كه هم اكنون در حال اجرا مي‏‌باشد.
در اين شب فرخنده مداحان و ذاكران اهل بيت(ع) در وصف پنجمين اختر تابناك آسمان ولايت و امامت به مديحه سرايي خواهند پرداخت و حجت الاسلام و المسلمين عليرضا پناهيان به ايراد سخنراني مي‌‏پردازد.


| شناسه مطلب: 87739




آستان قدس مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران