ندبه فراق عاشقان ظهور در اولین آدینه سال 1397 ندبه فراق عاشقان ظهور در اولین آدینه سال 1397 ندبه فراق عاشقان ظهور در اولین آدینه سال 1397 بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ندبه فراق عاشقان ظهور در اولین آدینه سال 1397 ندبه فراق عاشقان ظهور در اولین آدینه سال 1397 ندبه فراق عاشقان ظهور در اولین آدینه سال 1397 ندبه فراق عاشقان ظهور در اولین آدینه سال 1397 ندبه فراق عاشقان ظهور در اولین آدینه سال 1397

ندبه فراق عاشقان ظهور در اولین آدینه سال 1397


دعای ندبه، آهنگ دلتنگی و فریاد عشق به امام و تمنای مرهمی به آتش این حرمان است. ندبه ی صبحگاهی صیقلی است که به روح خسته از هجران می دهی تا زنگار، فرو ریزد و شفاف شود. روح باید در زلال این آبشار معرفت شسته شود تا پاک و بی آلایش، ظهور یار را تمنا کند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، خيمه گاه حسيني در بامداد اولين جمعه سال 1397 ميعادگاه هزاران عاشق و دلسوخته اي بود كه با دلي مملو از اميد و اشك حسرت همنوا با حاج علي فراهاني، مداح بعثه مقام معظم رهبري در كربلا، براي فرج آقا و مولايشان دست دعا به سوي معبود برداشتند.
گفتني است كه مراسم پرفيض دعاي ندبه هر هفته بعد از نماز صبح روز جمعه توسط دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق در خيمه گاه حسيني برگزار مي گردد.





نظرات کاربران