گفت و گوی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با زائران دانشجو گفت و گوی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با زائران دانشجو گفت و گوی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با زائران دانشجو بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گفت و گوی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با زائران دانشجو گفت و گوی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با زائران دانشجو گفت و گوی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با زائران دانشجو گفت و گوی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با زائران دانشجو گفت و گوی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با زائران دانشجو

گفت و گوی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با زائران دانشجو

میرمسعود حسینیان؛ سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با حضور در هتل محل اسکان زائران دانشجوی هجدهمین دوره اعزام های عتبات دانشگاهیان با آنان به گفت و گو نشست.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج از پايگاه لبيك، ميرمسعود حسينيان؛ سركنسول جمهوري اسلامي ايران در كربلا با حضور در هتل محل اسكان زائران دانشجوي هجدهمين دوره اعزام هاي عتبات دانشگاهيان با آنان به گفت و گو نشست.
در اين ديدار كه بيش از 3 ساعت به طول انجاميد، حسينيان ضمن حضور در مراسم وداع برخي كاروان ها با دانشجويان به گفت و گو نشست.
دانشجويان و اساتيد در اين ديدار با ابراز خرسندي از حضور در عتبات عاليات در ايام عيد نوروز تاكيد كردند كه برنامه ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان براي آنان راه جديدي را ميسر كرده است.
حسينيان نيز ضمن خوش آمدگويي به زائران جوان و اساتيد دانشگاهي، از آن ها خواست تا بيشتر با فضاي كشور عراق آشنا شوند و از ظرفيت دانشگاه هاي كربلا، نجف، بغداد و ديگر استان هاي اين كشور پهناور استفاده كنند.
وي افزود: وضعيت تعامل كشور عراق با ايرانيان بسيار مطلوب و قابل احترام است ، از اين رو شما دانشگاهيان بايد نسبت به شناخت صحيح اين مردم مهربان و ميهمان نواز نهايت تلاش خود را به كار گيريد.
در پايان اين ديدار، دانشجويان با سركنسول جمهوري اسلامي ايران در كربلا عكس يادگاري گرفتند.




نظرات کاربران