حال و هوای کربلا در شب 13 رجب + تصاویر حال و هوای کربلا در شب 13 رجب + تصاویر حال و هوای کربلا در شب 13 رجب + تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حال و هوای کربلا در شب 13 رجب + تصاویر حال و هوای کربلا در شب 13 رجب + تصاویر حال و هوای کربلا در شب 13 رجب + تصاویر حال و هوای کربلا در شب 13 رجب + تصاویر حال و هوای کربلا در شب 13 رجب + تصاویر

حال و هوای کربلا در شب 13 رجب + تصاویر

حال و هوای کربلای معلا در شب سیزدهم رجب المرجب، سالروز ولادت با سعادت مولود کعبه امام متقیان علی بن ابی طالب (ع)، تماشایی است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلا، امروز سيزدهم ماه مبارك رجب سالروز ولادت با سعادت امام علي (ع) است و شهرهاي مذهبي و شيعه‌نشين عراق حال و هواي ديگري داشته است و حتي غير شيعيان اين كشور نيز چنين روز خجسته‌اي را به شادماني مي‌پردازند.
مردم شهرهاي نجف و كربلا از چند روز پيش خود را براي برپايي مراسم باشكوه جشن ميلاد مولود كعبه آماده كرده‌ و به آذين‌بندي و چراغاني منازل و معابر پرداخته‌اند و زائران عتبات نيز خود را براي عرض تبريك و تهنيت به آن حضرت و فرزندان بزرگوارشان آماده كرده اند.
اين روزها حرم‌هاي امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) نيز در آستانه فرا رسيدن سالروز ولادت امام متقيان علي بن ابي طالب (ع) چراغاني و سرتاسر صحن‌هاي مطهر با نصب پلاكاردها و تابلو پارچه‌هاي مزين به احاديث شريف آن حضرت، آذين بندي شده است.
چراغاني سطح شهر كربلا و مراسم مديحه سرايي و مولودي خواني كه در گوشه و كنار برگزار مي شود نشان مي‌دهد كه فرخنده زاد روز ميلاد با سعادت اول مظلوم عالم، امام جن و انس، مظهر العجائب اسدالله الغالب، علي بن ابي طالب (ع) فرا رسيده است و همگان در انتظار بهره بردن از اين فضاي معنوي هستند.
بين الحرمين شب گذشته صحنه شادماني زائراني بود كه براي عرض تبريك به حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) خود را به اين مكان نوراني رسانده بودند.




نظرات کاربران