ارائه خدمات ویژه به زائران حسینی در زائرسرای مدافعان حرم ارائه خدمات ویژه به زائران حسینی در زائرسرای مدافعان حرم ارائه خدمات ویژه به زائران حسینی در زائرسرای مدافعان حرم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارائه خدمات ویژه به زائران حسینی در زائرسرای مدافعان حرم ارائه خدمات ویژه به زائران حسینی در زائرسرای مدافعان حرم ارائه خدمات ویژه به زائران حسینی در زائرسرای مدافعان حرم ارائه خدمات ویژه به زائران حسینی در زائرسرای مدافعان حرم ارائه خدمات ویژه به زائران حسینی در زائرسرای مدافعان حرم

ارائه خدمات ویژه به زائران حسینی در زائرسرای مدافعان حرم

مدیر زائرسرای مدافعان حرم کربلا از ارائه خدمات رایگان به مدافعان حرم و خانواده آنان خبر داد و گفت که این زائرسرا آماده پذیرایی از دیگران زائران حسینی است.

عباس گنجي مدير زائرسراي مدافعان حرم در گفتگو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا از ارائه خدمات رايگان اسكان به مدافعان حرم و خانواده درجه يك آنان خبر داد و گفت: مدافعان حرم و خانواده آنان مي توانند تا پنج روز به صورت رايگان از خدمات اين زائرسرا استفاده كنند.
وي با بيان اينكه زائرسراي مدافعان حرم كربلا با داشتن بيست اتاق بزرگ و گنجايش 200 نفر در سه طبقه احداث شده و از امكانات گرمايشي و سرمايشي مناسب برخوردار است.
مدير زائرسراي مدافعان حرم افزود: خدمات اين زائرسرا به خانواده كميته امداد امام خميني(ره) و سازمان بهزيستي نيز به صورت رايگان ارائه مي شود.
گنجي با بيان اينكه زائرسراي مدافعان حرم در طول سال با كمترين قيمت پذيراي ديگر زائران حسيني است، هزينه هر شب اقامت در اين زائر سرا را در روزهاي عادي سال مبلغ 10 هزار تومان و در روزهاي ويژه مبلغ 30 هزار تومان عنوان كرد.
به گفته وي كه مشاوره رايگان در امور اسكان، تغذيه و حمل و نقل زائران در كربلاي معلا را نيز برعهده دارد، متقاضيان اقامت در زائرسراي مدافعان حرم براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با دو شماره 09125597761 و 07831112877 تماس بگيرند.




نظرات کاربران