ملائک صدای استغاثه زائران را به درگاه الهی شنیدند  تصاویر ملائک صدای استغاثه زائران را به درگاه الهی شنیدند  تصاویر ملائک صدای استغاثه زائران را به درگاه الهی شنیدند  تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ملائک صدای استغاثه زائران را به درگاه الهی شنیدند  تصاویر ملائک صدای استغاثه زائران را به درگاه الهی شنیدند  تصاویر ملائک صدای استغاثه زائران را به درگاه الهی شنیدند  تصاویر ملائک صدای استغاثه زائران را به درگاه الهی شنیدند  تصاویر ملائک صدای استغاثه زائران را به درگاه الهی شنیدند  تصاویر

ملائک صدای استغاثه زائران را به درگاه الهی شنیدند تصاویر

خیمه‌گاه امام حسین (ع) در شب جمعه که به شب زیارتی آن حضرت معروف است، از خیل پرشور زائرانی که برای قرائت دعای پرفیض کمیل به آنجا آمده بودند، استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، دعاي پرفيض كميل كه پلي است براي خودسازي بنده و بخشش گناهان در شب جمعه كه به شب زيارتي حضرت اباعبدالله الحسين(ع) معروف است، با حضور پرشور زائران ايراني در خيمه‌گاه آن حضرت برپا شد.
آيات و روايات درباره فضيلت دعا و تأثير راز و نياز به درگاه الهي بر رشد معنوي و شخصيتي انسان بسيار است. از آن جمله در سوره بقره آيه 182 مى فرمايد: «اى پيغمبر! هرگاه بندگان من از من سؤ ال كنند پس به تحقيق كه من نزديكم اجابت مى كنم دعاى دعا كننده را هنگامى كه مرا مى خواند پس بايد اجابت كنند از من و ايمان بياورند به من شايد ارشاد شوند».
پيامبر اكرم(ص) نيز درباره فضيلت دعا مي فرمايند: «بنده مومن از دعا بى بهره نمى ماند بلكه يكى از سه چيز عايد او مى شود؛ يا گناهى از او آمرزيده مى شود و يا خير دنيا و يا ذخيره و خير آخرت به او مى رسد».
در دعاي كميل شب جمعه اين هفته كه با مديحه‌سرايي و ذكر مصائب و مناقب حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و خاندان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) از سوي حامد رضوان فر مداح بعثه مقام معظم رهبري در كربلا همراه بود، ملائك صداي استغاثه زائران را به درگاه الهي شنيدند.
مراسم با شكوه دعاي ندبه نيز جمعه پس از اقامه نماز جماعت صبح به همت دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در خيمه گاه امام حسين(ع) برگزار شد.




نظرات کاربران