حرمت میزبانی عراقی‌ها در اربعین حفظ شود حرمت میزبانی عراقی‌ها در اربعین حفظ شود حرمت میزبانی عراقی‌ها در اربعین حفظ شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حرمت میزبانی عراقی‌ها در اربعین حفظ شود حرمت میزبانی عراقی‌ها در اربعین حفظ شود حرمت میزبانی عراقی‌ها در اربعین حفظ شود حرمت میزبانی عراقی‌ها در اربعین حفظ شود حرمت میزبانی عراقی‌ها در اربعین حفظ شود

حرمت میزبانی عراقی‌ها در اربعین حفظ شود

تولیت حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها تحقق اهداف فرهنگی ویژه در نیمه شعبان را نیازمند گذشت و کلان‌نگری دانست و گفت: باید یک کار جامع با عنوان فراگیر دنبال شود تا همگان زیر این عنوان گردهم آیند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي پيش از ظهر امروز در ديدار با مديران موكب اهالي قم‌المقدسه با اشاره به اينكه رهبر انقلاب اسلامي نسبت به تعامل ميان اعتاب مقدس تاكيد ويژه دارند، اظهار كرد: در آخرين نشست توليت‌هاي آستان‌هاي مقدس در كاظمين تعامل ميان آستان‌ها را با برگزاري جلسات مختلف دنبال كرده‌ايم.
وي با تاكيد بر اينكه ايراني‌ها نيز خدمات مطلوبي را در اربعين حسيني به زائران ارائه داده‌اند، تصريح كرد: در حماسه اربعين و مناسبت‌هاي مختلف بايد حرمت ميزباني عراقي‌ها را حفظ كنيم چراكه سرزمين عراق متعلق آنهاست و سبك كار عراقي‌ها متفاوت است.
توليت حرم حضرت معصومه سلام‌الله عليها خاطرنشان كرد: براي نيمه شعبان بايد يك كار ويژه فرهنگي دنبال شود تا در نيمه شعبان امسال بتوانيم به يك نتيجه متفاوت برسيم، اختصاص مكاني بزرگ براي توسعه فعاليت‌ها و استفاده از ظرفيت مجموعه‌هاي مختلف مي‌تواند اين هدف را تحقق بخشد.
وي تحقق اهداف فرهنگي ويژه در نيمه شعبان را نيازمند گذشت و كلان‌نگري دانست و مطرح كرد: بايد يك كار جامع با عنوان فراگير دنبال شود تا همگان زير اين عنوان گردهم آيند.
حجت الاسلام والمسلمين سعيدي يادآور شد: اگر به مسائل نظام نگاه كلان داشته باشيم و توجه كنيم كه قم نگين درخشان است مي‌توانيم اين شهر را در عرصه‌هاي مختلف به جايگاه اصلي آن برسانيم.


| شناسه مطلب: 87936




عراق اربعين



نظرات کاربران