ثبت نام ۷۵ هزار و ۱۰۰ نفر برای حج تمتع ۹۷ ثبت نام ۷۵ هزار و ۱۰۰ نفر برای حج تمتع ۹۷ ثبت نام ۷۵ هزار و ۱۰۰ نفر برای حج تمتع ۹۷ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت نام ۷۵ هزار و ۱۰۰ نفر برای حج تمتع ۹۷ ثبت نام ۷۵ هزار و ۱۰۰ نفر برای حج تمتع ۹۷ ثبت نام ۷۵ هزار و ۱۰۰ نفر برای حج تمتع ۹۷ ثبت نام ۷۵ هزار و ۱۰۰ نفر برای حج تمتع ۹۷ ثبت نام ۷۵ هزار و ۱۰۰ نفر برای حج تمتع ۹۷

ثبت نام ۷۵ هزار و ۱۰۰ نفر برای حج تمتع ۹۷

سرپرست روابط عمومی سازمان حج و زیارت از ثبت نام ۷۵ هزار و ۱۰۰ حاجی برای اعزام به حج تمتع در سال جاری خبر داد و گفت: از این بین ۹۹۷۳ زائر بالای ۷۵ سال در بین حجاج حضور دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سيد وحيد اسكندري در گفتگو با فارس گفت: تا كنون بيش از 75 هزار و 100 مشتاق زيارت خانه خدا در سامانه حج اطلاعات خود را تكميل كرده و در حقيقت ثبت‌نام آن‌ها نهايي شده است.
سرپرست روابط عمومي سازمان حج و زيارت تصريح كرد: در بين حجاج ثبت‌نام كرده كه حضور خود را در حج قطعي كرده‌اند 9973 حاجي بالاي 75 سال سن دارند.
وي افزود: اين افراد در 2 مرحله هزينه‌هاي خود را واريز مي‌كنند كه در مرحله اول 10 ميليون تومان پرداخت كرده‌اند و مابقي آن را نيز در ارديبهشت ماه واريز مي‌كنند كه زمان قطعي آن به زودي اعلام خواهد شد.
اسكندري در مورد اعلام اولويت‌هاي بعدي براي ثبت نام نيز تاكيد كرد: در فراخوان انجام شده افرادي كه تاريخ فيش آن‌ها تا 30 آبان سال 85 بود مي‌توانستند ثبت نام كنند كه اين اتفاق نيز رخ داد و تعدادي از ظرفيت باقي مانده اعزام نيز براي متقاضياني است كه ثبت نام اوليه را انجام داده و در ليست رزرو قرار گرفته‌اند.
وي افزود: به همين دليل امكان اعلام اولويت‌هاي بعدي براي ثبت نام در كاروان‌ها وجود ندارد.
سرپرست روابط عمومي سازمان حج و زيارت افزود: اولين اعزام‌هاي‌هاي حج تمتع 25 تير سالجاري است ضمن اينكه طول سفر حج حداقل 28 روز و حداكثر 41 روز است همچنين اينكه كاروان‌هاي حج امسال به 4 گروه 85، 115، 135 و 165 نفره تقسيم‌بندي شده‌اند.
وي در پايان گفت: تمام كاروان‌هاي ايراني حدود 6 روز در شهر مدينه اقامت دارند و مابقي برنامه سفر زائران اقامت در شهر مكه است.


| شناسه مطلب: 87982




حج تمتع حج 97



مطالب مرتبط

نظرات کاربران