دکتر ولایتی: جامعه اسلامی بیش از هر زمانی نیاز به وحدت دارد دکتر ولایتی: جامعه اسلامی بیش از هر زمانی نیاز به وحدت دارد دکتر ولایتی: جامعه اسلامی بیش از هر زمانی نیاز به وحدت دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دکتر ولایتی: جامعه اسلامی بیش از هر زمانی نیاز به وحدت دارد دکتر ولایتی: جامعه اسلامی بیش از هر زمانی نیاز به وحدت دارد دکتر ولایتی: جامعه اسلامی بیش از هر زمانی نیاز به وحدت دارد دکتر ولایتی: جامعه اسلامی بیش از هر زمانی نیاز به وحدت دارد دکتر ولایتی: جامعه اسلامی بیش از هر زمانی نیاز به وحدت دارد

دکتر ولایتی: جامعه اسلامی بیش از هر زمانی نیاز به وحدت دارد

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل بیان داشت: جامعه اسلامی بیش از هر زمانی نیاز به وحدت دارد و اتحاد به معنای کنار گذاشتن اعتقادات یکدیگر نیست.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، طبق اعلام روابط عمومي دفتر نمايندگي مقام معظم رهبري در سوريه، شب گذشته ولايتي مشاور عالي مقام معظم رهبري در امور بين الملل، آيت الله اراكي رييس مجمع جهاني تقريب مذاهب، آيت الله تسخيري مشاور عالي مقام معظم رهبري در امور جهان اسلام، آيت الله محمدي مدير كل اداره اوقاف، آيت الله اختري رييس مجمع جهاني اهل بيت و تعدادي ديگر از مسوولان جمهوري اسلامي ايران با استقبال نماينده مقام معظم رهبري در سوريه و وزير اوقاف سوريه وارد اين كشور شدند.
ولايتي در همايش بين المللي دو روزه «القدس وجهتنا» (قدس مسير ماست) اظهار داشت: مسلمانان در شرايط كنوني از هر زمان ديگر نياز به وحدت دارند.
وي گفت: بزرگان امت اسلامي وقتي نزاع و اختلاف داشته باشد نمي تواند اتحاد در بين مسلمان ايجاد كنند.
دبير كل مجمع جهاني بيداري اسلامي افزود: جامعه اسلامي بيش از هر زماني نياز به وحدت دارد و اتحاد به معناي كنار گذاشتن اعتقادات يكديگر نيست.
ولايتي تصريح كرد: اختلاف امري طبيعي در بين مسلمانان است اما وحدت و اخوت، براي مقابه با دشمنان نياز است. توجه به قدس يعني مبارزه با ظلم و ستم است و توجه به آن عدالت را بر حق مردم فلسطين به دنبال دارد.
وي با اشاره به اينكه مردم سوريه با بحران جنگ مواجه هستند، گفت: ملت سوريه علي رغم مشكلات جنگ، قدس و مظلوميت آن را فراموش نكرده است و آن را هدف اصلي خود مي دانند.
ولايتي ادامه داد: بيش از 80 كشور جهان با همكاري استكبار و رژيم صهيونيستي غاصب عليه ملت و دولت سوريه مبارزه مي كنند و در اين جنايت تعداد زيادي از كودكان و زنان سوري را كشته و بيش از 40 درصد مردم را آواره كرده است.
مشاور عالي مقام معظم رهبري در امور بين الملل افزود: گروه منحرف وهابت محور تمامي حركت هاي تروريست ها عليه مردم منطقه هستند و نظام فاسد و جاهل نيز تامين كننده مالي و تجهيزاتي آنهاست.
ولايتي تصريح كرد: صلاح عقيده اي آنها تفرقه و نفاق است و در ابتدا با شعار تفرقه بين شيعه و سني جنگ را ار آغاز كردند.
وي بيان كرد: حافظ اسد رييس فقيد سوريه، اين كشور را به عنوان يك قلعه محكمي ساخت و جانشين آن (بشار اسد) اين خط را ادامه داد. بنيانگذار تشكيل خط محور مقاومت و آزادي قدس شريف در جهان اسلام امام خميني (ره) بود كه رهبر معظم انقلاب اين راه همچنان ادامه مي دهد.
لازم به ذكر است كه اولين همايش «قدس مسير ماست» به همت وزارت اوقاف سوريه و با همكاري دفتر نمايندگي مقام معظم رهبري در سوريه و مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي در كشور سوريه با حضور سران مذاهب اسلامي از بيش از ۱۲كشور در تاريخ ۲۱ و ۲۲ فروردين ماه برگزار خواهد شد.


| شناسه مطلب: 87987




سوريه وحدت اسلامي



نظرات کاربران