دانشگاه کربلا دهمین همایش علمی خود را با موضوع اقتصاد برگزار کرد دانشگاه کربلا دهمین همایش علمی خود را با موضوع اقتصاد برگزار کرد دانشگاه کربلا دهمین همایش علمی خود را با موضوع اقتصاد برگزار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانشگاه کربلا دهمین همایش علمی خود را با موضوع اقتصاد برگزار کرد دانشگاه کربلا دهمین همایش علمی خود را با موضوع اقتصاد برگزار کرد دانشگاه کربلا دهمین همایش علمی خود را با موضوع اقتصاد برگزار کرد دانشگاه کربلا دهمین همایش علمی خود را با موضوع اقتصاد برگزار کرد دانشگاه کربلا دهمین همایش علمی خود را با موضوع اقتصاد برگزار کرد

دانشگاه کربلا دهمین همایش علمی خود را با موضوع اقتصاد برگزار کرد

دهمین همایش دانشگاه کربلا با همکاری آستان مقدس حسینی و عباسی برای آشنایی با نیازهای اساسی اقتصادی کربلا تا سال ۲۰۳۰ برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، دانشگاه كربلا اين همايش را با همكاري آستان مقدس حسيني و عباسي برگزار كرد و در آن شخصيت هاي مختلفي همچون دكتر محسن الفريجي معاون وزير آموزش عالي وگروه نمايندگان آستان مقدس حسيني و عباسي و جمعي از محققان و دانشگاهيان حضور داشتند.
در ابتداي اين همايش دكتر عواد الخالدي رئيس كميته برگزار كننده همايش و رئيس دانشكده مديريت و اقتصاد با اشاره به پيروزي هاي نيروهاي امنيتي و بسيج مردمي در برابر تروريست هاي داعش خاطر نشان كرد: اين همايش مكمل پيروزي هاي گذشته است و قرار است در آن به نيازهاي بازار كار كربلا پرداخته شود.
پس از آن دكتر منير سعدي به نمايندگي از دانشگاه كربلا گفت: امروز تلاش زيادي صورت مي گيرد تا تحقيقات ما از محدوده محلي خارج شده و جهاني شود و براي رسيدن به اين منظور ما بايد به سلاح زبان مجهز شويم.
در بخش ديگر مراسم، محسن الفريجي معاون وزير آموزش عالي و تحقيقات علمي گفت: به رئيس دانشگاه كربلا و آستان هاي مقدس حسيني و عباسي به خاطر برپايي اين همايش تبريك مي گوييم و اميدواريم به نتايج مطلوب آن دست يابند.
سپس بشير محمد الربيعي معاون توليت آستان مقدس عباسي گفت: ما به عنوان مردم عراق حق داريم افتخار كنم كه ميراث گران بهايي از گذشته به ارث برده ايم و اين ميراث تمدن بزرگ سومري و بابلي و آشوري است و ما به عنوان عرب و مسلمان قرآن كريم و اهل بيت(ع) را داريم كه علم كتاب نزد آنها است.




نظرات کاربران