حمله انتحاری به زائران در کاظمین خنثی شد حمله انتحاری به زائران در کاظمین خنثی شد حمله انتحاری به زائران در کاظمین خنثی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمله انتحاری به زائران در کاظمین خنثی شد حمله انتحاری به زائران در کاظمین خنثی شد حمله انتحاری به زائران در کاظمین خنثی شد حمله انتحاری به زائران در کاظمین خنثی شد حمله انتحاری به زائران در کاظمین خنثی شد

حمله انتحاری به زائران در کاظمین خنثی شد

فرماندهی ستاد عملیات بغداد اعلام کرد دو فرد انتحاری پیش از حمله به زائران کاظمین در شمال بغداد کشته شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، اين ستاد دقايقي پيش با صدور اطلاعيه اي اعلام كرد: نيروهاي اطلاعات و امنيت موفق شدند دو فرد با كمربندي انفجاري كه قصد حمله به زائران را داشتند شناسايي و اقدامشان را ناكام بگذارند.
براساس اطلاعيه، در اين عمليات يكي از مهاجمان در دم كشته و تروريست ديگر كه بشدت زخمي شده بود خود را منفجر كرد اما در اين حادثه به نيروي امنيتي و مردم آسيبي نرسيد.
گزارش حاكي است نيروهاي امنيتي با انجام كار دقيق اطلاعاتي، از اين عمليات خبر دار و موفق شدند با نصب كمين در منطقه طارميه در شمال بغداد، اين حمله را خنثي كنند.
ميليون ها زائر عراقي و دهها هزار زائر از كشورهاي ديگر از دو روز پيش به مناسبت ايام شهادت امام موسي كاظم (ع) راهپيمايي خود را از چند مسير در خيابان هاي بغداد به سمت شهر كاظمين و زيارت حرم مطهر آن امام همام آغاز كرده اند.
مسوولان پيش بيني كرده اند تعداد زائران راهپيمايي كاظمين امسال به ده ميليون نفر برسد.
منبع: ايرنا


| شناسه مطلب: 88006




كاظمين داعش



نظرات کاربران