۶۳۰ هزار زیارت اولی به بارگاه منور رضوی مشرف شدند ۶۳۰ هزار زیارت اولی به بارگاه منور رضوی مشرف شدند ۶۳۰ هزار زیارت اولی به بارگاه منور رضوی مشرف شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۶۳۰ هزار زیارت اولی به بارگاه منور رضوی مشرف شدند ۶۳۰ هزار زیارت اولی به بارگاه منور رضوی مشرف شدند ۶۳۰ هزار زیارت اولی به بارگاه منور رضوی مشرف شدند ۶۳۰ هزار زیارت اولی به بارگاه منور رضوی مشرف شدند ۶۳۰ هزار زیارت اولی به بارگاه منور رضوی مشرف شدند

۶۳۰ هزار زیارت اولی به بارگاه منور رضوی مشرف شدند

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از تشرف ۶۳۰ هزار زیارت اولی به بارگاه رضوی در دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از آستان نيوز، سيد مرتضي بختياري در ديدار با توليت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم ضمن تبريك اعياد ماه رجب و سال جديد اظهار داشت: بنا بر تاكيدات مقام معظم رهبري در حكم انتصاب توليت آستان قدس رضوي، سياست هاي كلان و رويكردهاي اين مجموعه معنوي حول محورهاي امداد مستضعفين، زائر محوري، مرجعيت علمي و توسعه فرهنگ رضوي تبيين و عملياتي شد.
وي تصريح كرد: ايجاد معاونت امداد مستضعفين و تشرف 630 هزار زيارت اولي به بارگاه منور رضوي در طي ٢ سال اخير از اقداماتي است كه از روزهاي ابتدايي با جديت و برنامه ريزي اجرايي شده است.
قائم مقام توليت آستان قدس رضوي با اشاره به تبيين مباني نظري توسعه مفهوم خادم، خدمت و مخدوم از سوي آيت الله رئيسي،اذعان كرد: ايجاد دفاتر نمايندگي در استان‌ها براي تحقق منشور هفت‌گانه و افزايش سطح و گستره خدمت رساني به محرومان و مستضعفان در جاي جاي ايران اسلامي و به نام مبارك امام رضا(ع) صورت گرفته است.
وي گفت: ايجاد معاونت علمي آستان قدس رضوي با هدف هم‌افزايي و بهره‌مندي از ظرفيت نخبگان براي تاثيرگذاري در جهان اسلام از ديگر مواردي است كه بحمدالله محقق شده و نتايج درخشان آن را در احداث و حمايت از مراكز علمي و پژوهشي خواهيم ديد.
بختياري با بيان اينكه در طول ايام نوروز بيش از ٨ ميليون زائر به مشهدمقدس تشرف داشته‌اند، اذعان كرد: پروژه عظيم زائر شهر رضوي كه فاز نخست آن در كمترين زمان و با بهترين كيفيت به بهره‌برداري رسيد، براي ارائه خدمت به اقشار محروم و كم درآمد احداث شده و ظرفيت اسكان ٢� هزار نفر را دارد.
وي افزود: توسعه و ترويج معارف نوراني اهل بيت(ع) و فرهنگ رضوي نيز از مواردي است كه با توجه به اهميت موضوع در دستور كار آستان قدس رضوي است.
آيت الله سعيدي، توليت حرم مطهر حضرت معصومه(س) نيز در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از معارفه نماينده آستان قدس رضوي در استان قم بر لزوم برنامه‌ريزي مدون، همفكري و هم‌افزايي براي اقدامات پيش رو تاكيد كرد.


| شناسه مطلب: 88062




مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران