حجاج خراسانی امسال برای سوغات، از کالای ایرانی استفاده می‌کنند حجاج خراسانی امسال برای سوغات، از کالای ایرانی استفاده می‌کنند حجاج خراسانی امسال برای سوغات، از کالای ایرانی استفاده می‌کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجاج خراسانی امسال برای سوغات، از کالای ایرانی استفاده می‌کنند حجاج خراسانی امسال برای سوغات، از کالای ایرانی استفاده می‌کنند حجاج خراسانی امسال برای سوغات، از کالای ایرانی استفاده می‌کنند حجاج خراسانی امسال برای سوغات، از کالای ایرانی استفاده می‌کنند حجاج خراسانی امسال برای سوغات، از کالای ایرانی استفاده می‌کنند

حجاج خراسانی امسال برای سوغات، از کالای ایرانی استفاده می‌کنند

حجاج خراسانی امسال برای سوغات از کالای ایرانی باکیفیت ایرانی استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از مشهد مقدس، پيرو فرمايشات رهبر انقلاب اسلامي و انتخاب شعار سال ۹۷ جلسه‌اي با حضور مدير حج و زيارت و رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوي به‌منظور تأمين سوغات حجاج استان از فروشگاه‌هاي ايراني برگزار شد.
جواد شاد مدير حج و زيارت استان خراسان رضوي گفت: سياست حج و زيارت حذف بازار گردي حجاج و استفاده حداكثري از فرصت سفر براي بهره‌برداري معنوي است؛ لذا اين بستر جهت معرفي فروشگاه‌ها، كارگاه‌ها و بنگاه‌هاي برتر توليدات ايراني براي خريد سوغات حجاج گرامي سال ۹۷ برنامه‌ريزي‌شده است.
وي افزود: از رئيس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان درخواست داريم تا بسترهاي لازم را در جهت خريد ارزان‌قيمت سوغات حجاج از توليدات داخلي فراهم نمايند، تا علاوه بر عدم خروج ارز از كشور و رفع مشكلات حمل‌ونقل چمدان و ... زائرين بتوانند سوغات موردنظر خود را با كمترين هزينه در داخل كشور و از توليدات ايراني تهيه نمايند.
در ادامه راضيه عليرضايي ضمن تشكر و استقبال از اين پيشنهاد اعلام داشت، اين موضوع را به‌طورجدي در دستور كار قرار خواهيم داد و دستور ويژه در جهت پيگيري آن را ظرف چند روز آينده با برگزاري جلسات با فروشندگان انواع كالاهاي مختلف ازجمله پوشاك، سجاده، اسباب‌بازي، لوازم الكترونيكي، لباس نوزادي، طلا و جواهر، تسبيح و كت‌وشلوار و چادر و ... انجام شود.
در پايان اين جلسه آقاي شاد تأكيد كرد: كالاهاي معرفي‌شده علاوه بر مرغوبيت و كيفيت بالا بايد در مقايسه با ساير مكان‌هاي ديگر از تخفيفات ويژه برخوردار بوده و اين تخفيف مخصوص حجاج سال جاري باشد.
لازم به ذكر است حدود ۱۱ هزار زائر در حج سال جاري از استان خراسان رضوي به حج تمتع مشرف خواهند شد.




نظرات کاربران