عامل قلابی اعزام به عتبات عالیات دستگیر شد عامل قلابی اعزام به عتبات عالیات دستگیر شد عامل قلابی اعزام به عتبات عالیات دستگیر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عامل قلابی اعزام به عتبات عالیات دستگیر شد عامل قلابی اعزام به عتبات عالیات دستگیر شد عامل قلابی اعزام به عتبات عالیات دستگیر شد عامل قلابی اعزام به عتبات عالیات دستگیر شد عامل قلابی اعزام به عتبات عالیات دستگیر شد

عامل قلابی اعزام به عتبات عالیات دستگیر شد

فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان عامل اعزام متقاضیان به عتبات عالیات در این شهرستان ازمردم کلاهبرداری کرده بود پس از گذشت 2 سال شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سرهنگ سيد جواد رضوي روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اين متهم پس كلاهبرداري از شهروندان دشتستاني متواري شده بود كه با هماهنگي مرجع قضايي و با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات فني، در يك عمليات پليسي پس از 2 سال در ايستگاه بازرسي شهيد صلاحي دشتستان شناسايي، دستگير و يك دستگاه خودروي رنو تاليسمان سرقتي از وي بدست آمد.
وي بيان كرد: متهم خود را باني خير اعزام افراد به عتبات عاليات معرفي و از آن طريق مبالغي را از آنان دريافت و متواري شده بود كه در اين ارتباط پرونده‌اي در پليس آگاهي شهرستان دشتستان تشكيل شد.
رضوي ادامه داد: متهم پس از دستگيري به 100 فقره كلاهبرداري از شهروندان دشتستاني اعتراف كرد.
وي يادآور شد: اين زن به اتهام كلاهبرداري با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و مالباختگان براي رسيدگي به شكايت خود به پليس آگاهي شهرستان دشتستان مراجعه كنند.
رضوي ادامه داد: از شهروندان انتظار است براي نام نويسي در اعزام به عتبات عاليات و اماكن مقدس از طريق مراجع معتبر اقدام كنند.


| شناسه مطلب: 88083




عتبات غيرمجاز



مطالب مرتبط

نظرات کاربران