ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان

ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان

مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تنظیم و ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه ايثار، سيد مستجاد حسيني با اشاره به تنظيم دستورالعمل حج تمتع كاروان ويژه جانبازان گفت: اين دستورالعمل توسط اداره كل ورزشي و اردويي بنياد شهيد و امور ايثارگران و با مشاركت واحدهاي ذي‌ربط تهيه شده و پس از تصويب در شوراي حج و تاييد رييس بنياد جهت اجرا به واحدهاي استاني ابلاغ شده است.
وي افزود: اين دستورالعمل در بردارنده اهداف، سياست‌ها، تعهدات و موارد خارج از تعهد و مصاديق افراد واجد شرايط براي حضور در اين كاروان اعم از جانبازان، همراه جانباز، عوامل كاروان و نمايندگان بنياد شهيد و امور ايثارگران است.
مديركل ورزشي و اردويي بنياد شهيد و امور ايثارگران در خصوص فرآيند و ساختار اجرايي اين دستورالعمل گفت: طبق اين دستورالعمل شوراي حج و دبيرخانه آن در ستاد مركزي بنياد و در استان‌ها نيز ستادي با عنوان ستاد اردويي و حج راه‌اندازي مي‌شود.
حسيني با اشاره به حضور روان‌شناس و مشاور براي نخستين بار در كاروان ويژه جانبازان در حج تمتع گفت: علاوه بر اين مانند سال‌هاي گذشته نماينده بنياد، پزشك، تكنيسين فني ويلچر، مسئول مستندسازي و روابط عمومي از ساير افراد حاضر در اين كاروان هستند كه شرح وظايف هركدام در اين دستورالعمل ذكر شده است.
وي افزود: اين دستورالعمل در بردارنده فرم تعهد براي جانبازان و همراهان است. همچنين فرم ارزيابي رضايت از كاروان حج با امكان درج انتقادات و پيشنهادات در خصوص موارد مختلف در اين دستورالعمل قرار داده شده است.


| شناسه مطلب: 88145




حج 97



نظرات کاربران