مسابقه چراغ راه هدایت ویژه زایران دانشجو مسابقه چراغ راه هدایت ویژه زایران دانشجو مسابقه چراغ راه هدایت ویژه زایران دانشجو بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسابقه چراغ راه هدایت ویژه زایران دانشجو مسابقه چراغ راه هدایت ویژه زایران دانشجو مسابقه چراغ راه هدایت ویژه زایران دانشجو مسابقه چراغ راه هدایت ویژه زایران دانشجو مسابقه چراغ راه هدایت ویژه زایران دانشجو

مسابقه چراغ راه هدایت ویژه زایران دانشجو

مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان خرداد ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مجموعه مسابقات چراغ راه هدايت ويژه زائران دانشگاهي عتبات عاليات در هجدهمين دوره عتبات دانشگاهيان از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تا پايان خرداد ماه 97 ادامه خواهد داشت.
مسابقه چراغ راه هدايت با هدف ثبت لحظات معنوي زائرين عتبات دانشگاهيان از زمان ثبت نام تا پذيرفته شدن در قرعه كشي؛ اعزام و حضور در اعتاب مقدسه طراحي شده است و زائرين علاقمند اين دوره، با ارسال خاطرات و عكس‌هاي خود اين امكان را دارند تا در اين مسابقه شركت كرده و از جوايز ارزنده آن بهره‌مند شوند.
بخش هاي مختلف اين مسابقه عبارتند از: شعر و داستان،سفرنامه نويسي(حداقل در 5 صفحه 4(A،دلنوشته و خاطره و عكاسي كه با موضوع پذيرفته شدن در قرعه كشي و حضور در عتبات برگزار مي شود.
بخش اول مسابقه كتابخواني حين سفر و از كتب موجود در لابي هتل ها برگزار مي شود و زائرين مي توانند پاسخ سوال ها را به شبكه هاي اجتماعي ستاد ارسال كنند.بخش دوم مسابقه كتابخواني "چراغ راه هدايت" نيز به صورت اينترنتي از كتب "هشت بهشت"،"به فرزندم" و "مفاتيح دانشجويي(زيارت جامعه كبيره)" در سامانه جامع عتبات در حال برگزاري است.
در بخش عكاسي،زائرين مي توانند با ارسال عكس هاي خود كه با دوربين حرفه اي و يا موبايل در قالب تصاوير از حرمين شريفين، عكس هاي دسته جمعي در اماكن زيارتي و سلفي در طول سفر گرفته شده، در اين مسابقه شركت نمايند.
زائرين هجدهمين دوره عتبات دانشگاهيان مي توانند در تمامي بخش هاي مسابقه شركت كنند و آثار خود را به به شماره 093500025425 در شبكه هاي اجتماعي(سروش،ايتا،آي گپ)،ايميل atabat@labbayk.irو يا از طريق پست به آدرس تهران، ميدان انقلاب، خيابان كارگر شمالي،بن بست امين، پلاك 4 براي ستاد ارسال نمايند.
گفتني است؛مهلت شركت در اين مسابقات كه از اول بهمن ماه آغاز شده است، 31 خرداد ماه، به اتمام مي‌رسد.
بر اين اساس،كمك هزينه سفرهاي زيارتي 1 ميليون توماني،700 هزار توماني و 500 هزار توماني ، جوايزي است كه به ترتيب براي نفرات اول تا سوم در نظر گرفته شده و هداياي فرهنگي براي ساير برندگان كه به قيد قرعه انتخاب خواهند شد، پيش بيني شده است.


| شناسه مطلب: 88193




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران