مسئول جدید نمایندگی بعثه رهبری در کاظمین معرفی شد مسئول جدید نمایندگی بعثه رهبری در کاظمین معرفی شد مسئول جدید نمایندگی بعثه رهبری در کاظمین معرفی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسئول جدید نمایندگی بعثه رهبری در کاظمین معرفی شد مسئول جدید نمایندگی بعثه رهبری در کاظمین معرفی شد مسئول جدید نمایندگی بعثه رهبری در کاظمین معرفی شد مسئول جدید نمایندگی بعثه رهبری در کاظمین معرفی شد مسئول جدید نمایندگی بعثه رهبری در کاظمین معرفی شد

مسئول جدید نمایندگی بعثه رهبری در کاظمین معرفی شد

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق حجت الاسلام والمسلمین کاردان را به عنوان مسئول جدید نمایندگی بعثه رهبری در کاظمین معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كاظمين، در مراسمي با حضور مسئولان دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا و نجف، كاركنان بعثه، حج و زيارت و شمسا در كاظمين، حجت الاسلام والمسلمين كاردان به عنوان مسئول جديد نمايندگي بعثه رهبري در كاظمين معرفي شد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در ابتداي اين مراسم و در سخناني با معرفي حجت الاسلام والمسلمين كاردان به عنوان مسئول جديد نمايندگي بعثه رهبري در كاظمين، براي وي آرزوي موفقيت كرد و از همه عوامل عمليات و بعثه خواست با ايشان كاملا همكاري كنند.
وي در ادامه مهم ترين رسالت بعثه را فعاليت فرهنگي برشمرد و با بيان اينكه تلاش، اخلاص، خلاقيت و ابتكار سبب نشاط و موفقيت است، خاطرنشان كرد: برنامه هاي فرهنگي و معنوي در اماكن مقدسه از ساير اماكن اثربخش تر و اثرگذارتر است.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق با بيان اينكه تغذيه فكري و معنوي به مراتب برتر و مهم تر از موضوع اطعام و اسكان است، گفت: هرچند بايد بهترين خدمات رفاهي به زائران ارائه شود، اما همه اين امور مقدمه براي كسب معرفت و دريافت ثواب است.
وي تبيين سيره ائمه اطهار(ع) را مهم برشمرد و افزود: اگر امام كاظم و امام جواد(ع) از دنيا ارتحال نفرموده بودند و حيات فيزيكي و جسماني در اين عالم داشتند، يقينا به ملاقات كنندگان خود معارف الهي را مي آموختند و امروز اين رسالت برعهده روحانيان كاروان ها است كه معارف اهل بيت(ع) را به زائران بياموزند.
در بخش ديگري از اين مراسم، حجت الاسلام والمسلمين كاردان، حضور در جمع خدمت گزاران به زوار را افتخار برشمرد و با سپاس از درگاه الهي براي توفيق خدمت گذاري به زائران حسيني، گفت كه تمام تلاش خود را در عرصه فرهنگي و ايجاد همدلي و هماهنگي در فضاي جديد به كار خواهد بست.
همچنين در اين مراسم حجج اسلام بهجتي و علم الهدي مسئولان دفتر نمايندگي بعثه رهبري در كربلاي معلا و نجف اشرف كه براي شركت در كميته فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي به بغداد آمده بودند و نيز مسئول ستاد شمسا در شهر مقدس كاظمين، نكاتي را پيرامون همدلي و تلاش و فعاليت براي زائران بيان كردند.
در پايان اين مراسم نيز، حكم انتصاب حجت الاسلام والمسلمين كاردان به عنوان مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در شهر كاظمين را كه به دستور حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت صادر شده بود، حجت الاسلام والمسلمين بهجتي قرائت كرد.




نظرات کاربران